Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2019-01-03, 10:11
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguld87
Nej han dog på grund av andra skäl för ett och ett halvt årsen, vem har fupen då när han blev skjuten ?
Tror de var en bilolycka. Tragiskt. Hur som helst, fuppen har jag ibte dock finns det väl att få tag på gbg tingsrätt dömd bijan aziz
Citera
2019-01-03, 11:41
  #98
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguld87
Nej han dog på grund av andra skäl för ett och ett halvt årsen, vem har fupen då när han blev skjuten ?
Dömdes han inte av gbg tingsrätt har jag för mig? Mejlade tingsrätten och dem får ingen träff 🙄
Citera
2019-01-07, 18:49
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Dömdes han inte av gbg tingsrätt har jag för mig? Mejlade tingsrätten och dem får ingen träff 🙄



Han dömdes av Göteborgs tingsrätt, konstigt att dem inte har domen...
Citera
2020-05-27, 11:23
  #100
Medlem
Jag har också läst den med egna ögon då B visat mig , den borde finns. han fick 7 åår typ
Citera
2020-08-06, 01:01
  #101
Medlem
Fixa fram fupen då
Citera
2020-08-06, 01:02
  #102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzlin
Jag har också läst den med egna ögon då B visat mig , den borde finns. han fick 7 åår typ


Fixa fram fupen då
Citera
2024-02-15, 08:44
  #103
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguld87
Varför snackar ni skit om killen när han är död? Folk vågade inte prata framför um*t när han levde sen ni ska sitta här o snacka skit om människan som är död. O vad är det för länk du har lagt upp för det funkar inte? PS karma kommer bita er i röven


Enligt Domen och FUPen i bij*n az*z mål så har ju målsägaren golat ner han och gått med i vittnesskyddet. Så hur tuff kan han ha varit !?
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback