Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-27, 18:18
  #181
Medlem
Nu är det ta mig tusan ryssarna som orsakat Brexit oxå hur perverst skruvade är de där globalisterna egentligen?

Fårk är sjukt lättlurade lite beskyllningar utan bevis på att spöket ryssland förgiftat får korkade fåren sluta upp bakom sina pervon till ledare, frågan är förstås vem av dessa fåret eller ledaren som är mest skruvad i huvudet då det trots allt är medveten manipulation från ledarens sida.
Citera
2019-02-01, 16:38
  #182
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Så vad tror ni? Kommer en Brexit innebära början på slutet för EU?


Hoppas EU kraschar. Lyssnar på Ekots engelskspråkiga sändning. Det ska då vara ett problem med britter att vistas och jobba i Sverige.

https://sverigesradio.se/sida/artike...rtikel=7146841

Jag vill ha britterna här alla dagar i veckan jämfört med alla "flyktingar" som paddlar över Medelhavet till EU och ska vidarebefordras hit. Bara kulturen. Britterna tar sin med sig sin och sätter upp en pub. Andra tar bidrag från Saudi och sätter upp en moské. Valet är lätt för mig. Öppna dörrar för britterna, stängda för andra.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback