Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-02, 14:50
  #1
Medlem
Hallå!
Jag använder för nuvarande Citynetwork för all domänhantering och även E-post. Men efter att dem gjorde tjänsten för E-post, icke gratis, så funderar jag nu på att byta. Känns som att 350 kronor per år är lite för dyrt.

Någon som vet en vettig tjänst för domänhantering inkl. E-post för en rimlig summa, ev. gratis?

Tack för alla svar
Citera
2016-05-02, 15:00
  #2
Medlem
Har inte hittat något bra webbhotell ännu så jag ska skapa mitt egna eller betala andra för det vill säga.

Kör själv Loopia sen 3 år tillbaka men alla webbplatser jag har på deras servrar är sega men epost och domänhantering fungerar bra.
Citera
2016-05-02, 15:14
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrutalSten
Har inte hittat något bra webbhotell ännu så jag ska skapa mitt egna eller betala andra för det vill säga.

Kör själv Loopia sen 3 år tillbaka men alla webbplatser jag har på deras servrar är sega men epost och domänhantering fungerar bra.

Okej, jag själv kör med VPSer, fungerar bra och är billigt.
Men tror inte loopia enbart har domänhantering eller har jag fel?
Citera
2016-05-02, 22:45
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timi
Okej, jag själv kör med VPSer, fungerar bra och är billigt.
Men tror inte loopia enbart har domänhantering eller har jag fel?

Tror man ska kunna köpa något paket så att man bara har domänhantering men kan ha fel.
Citera
2016-05-08, 03:18
  #5
Medlem
TheWires avatar
Vad gäller webbhotell så kan jag rekommendera asurahosting. Valde deras billigaste paket som endast kostar 1 $ (!!!!) månad. Mig veterligen finns det ingen som klår det priset på marknaden. Har hitintills funkat prima. För billiga domäner rekommenderar jag freenom.com. Där kan du få en .eu domän för runt 50 lappen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback