Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-05-01, 17:02
  #1
Medlem
Förstår om man inte tycker att negrer hör hemma i Sverige, men enligt min erfarenhet är negrer rättså harmlösa av sig...sålänge det inte är somalier det handlar om...jämfört med araber så brukar negrer iaf. vara glada,vänliga och trevliga
2016-05-01, 17:16
  #2
Medlem
Xer0s avatar
Bara de håller sig borta från mina tjejer och mina pengar, så skiter jag i dem.

Tyvärr är det ju inte så, utan de skall ju äga rätten till både fitta, bidrag, moskeér och sharialagar om det inte skall börja brännas bilar, så då får vi väl fixa det åt dem eller så tar vi bara inte hit dem.

Citat:
Vadå, tål du inte konkurrens?
Nej, det är illa nog som det är.
__________________
Senast redigerad av Xer0 2016-05-01 kl. 17:29.
2016-05-01, 17:17
  #3
Medlem
Iradeorums avatar
Negrer tillhör världens mest oberäkneliga och våldsamma ras. Så harmlösa skulle jag nog inte beteckna dem som. Därmed inte sagt att man behöver hata.
2016-05-01, 17:22
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Negrer tillhör världens mest oberäkneliga och våldsamma ras. Så harmlösa skulle jag nog inte beteckna dem som. Därmed inte sagt att man behöver hata.

ja negrer är lynniga men betydligt trevligare att ha att göra med än araber
2016-05-01, 17:30
  #5
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minlillekukochjag.
ja negrer är lynniga men betydligt trevligare att ha att göra med än araber


Det vete fan. Araber är förvisso mest störiga men de exploderar inte och förvandlas till mordiska djungelapor utan synbar anledning. Riktigt jävla obehagligt om man råkat ut för det några gånger.
2016-05-01, 17:32
  #6
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Araber är förvisso mest störiga men de exploderar inte

Haha, nej visst.
2016-05-01, 17:46
  #7
Medlem
gurkmajjas avatar
Araber vet du var du har, negrer å andra sidan kan gå från trevliga prickar som ger ett harmlöst intryck till våldsverkare på ett ögonblick. Du bör läsa tråden "Negern, sådan är han" för att sätta dig in i negerns natur.

(FB) Negern – sån är han!

Särskilt varnagels i tråden citerade sammanställning bör läsas.
__________________
Senast redigerad av gurkmajja 2016-05-01 kl. 17:51.
2016-05-01, 17:57
  #8
Medlem
Cornholio.s avatar
Jag känner endast hat emot de folkförrädare som orkestrerat och fyllt sina fickor på det vi nu tvingas genomleva. Jag förespråkar åtskildhet och ingenting annat. Målet är att återskapa en homogen nation och säkerställa svenskarnas framtida fortlevnad. Bara för att jag vill massdeportera kolonisatörer från mitt land behöver inte betyda att jag hatar dem. Bara för att jag inte vill att mitt eget folk ska bli en minoritet i sitt eget land betyder inte det att jag hatar andra folkgrupper!
2016-05-01, 18:47
  #9
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Araber vet du var du har, negrer å andra sidan kan gå från trevliga prickar som ger ett harmlöst intryck till våldsverkare på ett ögonblick. Du bör läsa tråden "Negern, sådan är han" för att sätta dig in i negerns natur.

(FB) Negern – sån är han!

Särskilt varnagels i tråden citerade sammanställning bör läsas.


Exakt. Det är ett vilddjursdrag helt enkelt och man kan aldrig riktigt veta vad som väckte instinkten hos negern. De fullständigt bestialiska våldsdåd som negrer begår har sällan någon för oss begriplig motivering. Allt beror på att negern inte har vår förmåga till abstrakt tänkande. Det är den betydligt mindre frontalloben hos negern som leder till detta bristande konsekvenstänk.
2016-05-01, 19:15
  #10
Medlem
Med tanke på alla porrfilmer så beror det uppenbarligen på penisavund. Hatar man negrer så har man en liten penis.
2016-05-01, 19:16
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Exakt. Det är ett vilddjursdrag helt enkelt och man kan aldrig riktigt veta vad som väckte instinkten hos negern. De fullständigt bestialiska våldsdåd som negrer begår har sällan någon för oss begriplig motivering. Allt beror på att negern inte har vår förmåga till abstrakt tänkande. Det är den betydligt mindre frontalloben hos negern som leder till detta bristande konsekvenstänk.

Aha, du menar att massmördaren Breivik rasligt sett var neger! Ytterst spännande teori.
2016-05-01, 19:19
  #12
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menelik
Aha, du menar att massmördaren Breivik rasligt sett var neger! Ytterst spännande teori.
Man kan tycka vad man vill om Breivik och hans mordorgie men nog fan hade han motiv och framförallt en fungerande plan. En neger attackerar utan förvarning och begripliga motiv. Breiviks motsats snarast.
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback