Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-05-27, 17:08
  #13
Medlem
Theodorass avatar
Jag köpte iaf hydrogardens färdiga 400 med cooltube och 4 autopots å en digital ballast ska till clas ohlson å köpa en hygrometer bara kommer sätta 2 bb å 2 pinapple e tack för all hjälp både i pm och här i tråden mvh theo
Citera
2016-05-27, 17:30
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sketcell
Ehh va? Grammatiskt fel eller? Vad menar du? Kanske jag som är för vimsig för att förstå vad du menar men att toppa plantor (topping) och binda ner (lst) är båda två metoder för att träna plantor som båda ger mer skörd på.

Sen är 250w på 90x90cm lite litet, så att det blir för varmt brukar inte vara en risk. På den ytan hade jag nog kört en 400w HPS istället.

Såg nu att färdiga paket inte såldes med 250w till de måtten så det måste ha vart en 400w ursäkta, jag formulerade mig nog lite klantigt ja, givetvis menar jag det som separata metoder men det går utmärkt att använda båda på samma planta, beror helt på hur man vill forma dom. Det jag ville förmedla är att i ett så litet tält blir det svårt att få ut runt 100g med julgranar vilket är något jag antar de flesta kör i sin första skörd.
__________________
Senast redigerad av Komposthoran 2016-05-27 kl. 17:32.
Citera
2016-06-07, 03:10
  #15
Medlem
cannabinols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av truck2002
Vad menar du med att dom har en extra fläckt? Pgs har väll bara en knalfläckt i sina pkt? Men kan rekommendera http://www.cultureindoor.eu är mycket billigare där å tar 3-4 dagar o få hem till dörren

Den sidan har ju inga färdiga paketlösningar! Ett jävla jobb att försöka plocka in alla delar själv när utvalet är enormt!

Såvitt vad jag sett blir det inte mycket billigare än om man beställer ett likvärdigt paket från proffesionalgrow?

En fråga, blir en 250w hps för varm i en 60x60 tält?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback