Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-25, 10:28
  #229
Medlem
Pansarveckets avatar
Nu börjar du bli värre än Lupac och det är längre och längre poster med mindre och mindre innehåll.
Skala ner den där till hur kvinnor missgynnas inom sport utan butthurtartiklar i Örebro tidning skrivet av en feminist.
A-lag får alltid bästa tiderna. Det är därför alla ska vilja komma dit till slut. De representerar klubben utåt.

Resten skiter jag faktiskt i. Du skriver på otroligt illa så jag orkar faktiskt inte traggla mig igenom.
Du har lärt dig lite coola ord man kan använda vid argumentation, bland annat av mig får jag förmoda eller andra som mig och därför borde de kanske bifogats en manual?

Lär dig förstå vad uttrycken behöver. Används de fel sänker du dig själv och allt du vill säga.

Återkom sen. Med fördel kan du även släppa känsloargumenten och ditt personliga agg mot såna som jag, som har förmågan att ta mig innan för skinnet på dig. Jag försökte lyfta lite på locket till ditt intellekt, men det kändes som att jag hamnat på prairien där såna där kvistbollar rullade förbi i den vinande vinden...

Detta kommer aldrig sluta väl...
Citera
2016-05-25, 23:09
  #230
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip

Edit - Angående undergivenhet i sängkammaren så stämmer det här också. De mest militanta "manshatarna" har varit dem som bett mig straffknulla och använda våld, lite märkligt kan man tycka men så är det.

Det beror nog på att feministen vill mannen ska bekräfta hennes uppfattning om hur hemsk mannen är som dominerar och förtrycker.

Kan säga att jag själv aldrig gör sånt. Tänker inte bekräfta deras vanföreställningar.
Citera
2016-05-26, 09:53
  #231
Medlem
jaybones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Det beror nog på att feministen vill mannen ska bekräfta hennes uppfattning om hur hemsk mannen är som dominerar och förtrycker.

Kan säga att jag själv aldrig gör sånt. Tänker inte bekräfta deras vanföreställningar.

Tror deras politiska synsätt och allt som de blivit upplysta kring handlar om makt. Om mäns makt över kvinnan. Hur rädda de är för den. Då blir det ännu mer kittlande att bli dominerad.

Men det är ett hyckleri. Att kämpa för att kvinnor ska få mer makt men samtidigt tända sexuellt på motsatsen. Visst man får väl göra vad man vill i sänghalmen men att tända på att bli smiskad av en dominant man för att sedan sitta och klaga på att män sitter för bredbent i tunnelbanan är bara sinnesförvirrat. Riktigt bisarrt faktiskt. Att man har så lite kontakt med sig själv.
Citera
2016-05-26, 13:59
  #232
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Det beror nog på att feministen vill mannen ska bekräfta hennes uppfattning om hur hemsk mannen är som dominerar och förtrycker.

Kan säga att jag själv aldrig gör sånt. Tänker inte bekräfta deras vanföreställningar.
Det är en riktigt stor turnoff, kan jag säga. Har drabbats ett par gånger och slutat direkt och gått därifrån.

Samtidigt så kan man ju undra över alla dessa män som vill att kvinnor förnedrar dem? Visst luktar det lite matriarkat om hela dominatrixscenen?
Mistress är fortfarande lite hett och visst är det spännande med klackar, piskor och latex, men en del av dem pratar strapon även på middagsbjudningar och då börjar i alla fall jag skruva på mig.

Jag fick en film igår på mobilen om en kvinna som snört ihop bollarna på en man och bankade på dem med gummiklubba. Blå och svullna var de redan...
Citera
2016-05-27, 11:20
  #233
Avstängd
Hade det på gång med en tjej en gång, men när jag förstod att hon var feminist så klippte jag sönder hennes favoritkläder, tog hennes skor och gnuggade de i röven och stack därifrån. Jävlar vad sur jag blev. Vill ha en tjej som inte är så barnslig och dum i huvudet så att hon är feminist utan en tjej som fattar att vi inte är jämställda
Citera
2016-05-27, 13:24
  #234
Medlem
Sweenietods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Det är en riktigt stor turnoff, kan jag säga. Har drabbats ett par gånger och slutat direkt och gått därifrån.

Samtidigt så kan man ju undra över alla dessa män som vill att kvinnor förnedrar dem? Visst luktar det lite matriarkat om hela dominatrixscenen?
Mistress är fortfarande lite hett och visst är det spännande med klackar, piskor och latex, men en del av dem pratar strapon även på middagsbjudningar och då börjar i alla fall jag skruva på mig.

Jag fick en film igår på mobilen om en kvinna som snört ihop bollarna på en man och bankade på dem med gummiklubba. Blå och svullna var de redan...
Usch, dom delarna skall man vara rädd om och uppstår det skada är det verkligen en akut-sak... Och männen kanske inte vågar söka hjälp när de´varit hos en "domina". Detta beror på att männen i högre grad äs skuldsatta än män. Män försöker sexualisera sina tjänster hos dominor etc. Men om en kvinna sexualiserar då är hon en hora av kvinnorna. Men givetvis är män onda, så råder mantrat.
Citera
2016-05-27, 15:29
  #235
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweenietod
Usch, dom delarna skall man vara rädd om och uppstår det skada är det verkligen en akut-sak... Och männen kanske inte vågar söka hjälp när de´varit hos en "domina". Detta beror på att männen i högre grad äs skuldsatta än män. Män försöker sexualisera sina tjänster hos dominor etc. Men om en kvinna sexualiserar då är hon en hora av kvinnorna. Men givetvis är män onda, så råder mantrat.
Så sant som det är sagt. Skadas mannen så får han skylla sig själv, skadas en kvinna kliver alla, män kvinnor och barnslig media ut, man ur huse med sina högafflar och yxskaft och ska ha ihjäl den förbannade mannen som orsakade detta lidande. Över att hon tvingades sitta i knät på någon och bli pussad på kinden, t.ex.
__________________
Senast redigerad av Pansarvecket 2016-05-27 kl. 15:31.
Citera
2016-05-27, 17:29
  #236
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zigenarbajs
Hade det på gång med en tjej en gång, men när jag förstod att hon var feminist så klippte jag sönder hennes favoritkläder, tog hennes skor och gnuggade de i röven och stack därifrån. Jävlar vad sur jag blev. Vill ha en tjej som inte är så barnslig och dum i huvudet så att hon är feminist utan en tjej som fattar att vi inte är jämställda

Nä en barnslig tjej passar väl inte för en person som klipper sönder andras kläder och gnuggar skor i röven.

Feminismen är faktiskt inte HELT dålig, om jag hade varit tjej och träffat en kille som dig hade jag nog också föredragit feminismen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback