Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-28, 19:48
  #1
Medlem
Hej!
Jag tänkte dra iväg en, två månader för att ta en time out från all hets och rusningstrafiken här hemma.

Har ni något tips på nåt ställe där man kan få ha det jävligt nice och som inte är alltför dyrt?
Gärna nåt ställe som är varmt och skönt, där man kan ta sig en massage och en pina colada men också träffa lite folk.
Citera
2016-04-28, 19:53
  #2
Medlem
Om du vill komma bort från trafik, asfalt och storstäder men ändå få den där exotiska asiatiska värmen och slappna av skulle ja rekommendera Maldiverna! Inte jättehändelserikt iofs, men jättefin miljö och avslappnande.
Citera
2016-04-28, 19:53
  #3
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbelito
Hej!
Jag tänkte dra iväg en, två månader för att ta en time out från all hets och rusningstrafiken här hemma.

Har ni något tips på nåt ställe där man kan få ha det jävligt nice och som inte är alltför dyrt?
Gärna nåt ställe som är varmt och skönt, där man kan ta sig en massage och en pina colada men också träffa lite folk.

Vill du sola och bada i Piña Colada?
Citera
2016-04-28, 20:12
  #4
Medlem
SpiritInTheSkys avatar
Var i Bayeux (Normandy) i 1 vecka förra sommaren och det var helt fantastiskt. Riktigt varmt (men inte plågsamt varmt) och det vackraste landskap jag sett.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2714999

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback