Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-04-28, 23:17
  #25
Medlem
flygandekiwis avatar
Ts vill bara höra att han är snygg, hur svårt är det att förstå?

Folk "stirrar" på mig med, men det är för att jag klär mig jävligt snyggt... Du väljer, antingen ser du konstig och mysko ut eller proper och snygg.
Citera
2016-04-28, 23:20
  #26
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwagYolo1337cool
Googla ''How to get over everybody is looking at me syndrome''

Haha du menar att jag är sinnessjuk?
Citera
2016-04-29, 04:07
  #27
Medlem
90taletskronas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Jag har ett problem som expertpanelen här säkert kan lösa åt mig. Det är nämligen så att folk verkligen stirrar på mig. Jag vet inte varför. Utseend eär viktigt så jag ska ge en bild av hur jag ser ut.
Jag är rätt lång omkring 185. Jag har ljusbrunt hår och kantig haka, samt höga kindben och är hyfsat vältränad.

Nåväl vad tror ni det ohämmade stirrandet beror på?
Helt klart har du en stor finne rakt vid ögonlocket som de bara vill bli av med. Eller så kanske de bara är nyfikna av någon anledning. Nej men varför är det ett problem? Äg det istället, mannen.

Är det verkligen jobbigt är det bara att stirra tillbaka: Titta dem rakt i ögonen. Det brukar jag göra och då brukar de flesta titta bort.
Citera
2016-04-29, 04:48
  #28
Medlem
Du sticker ut på något sätt, det är bara du själv som kan svara på.
Citera
2016-04-29, 05:33
  #29
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Vinka till dom som stirrar och le, det brukar jag göra, då kommer folk oftast på sig och ser generade ut.
Citera
2016-04-29, 11:49
  #30
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkitArgDuva
Vinka till dom som stirrar och le, det brukar jag göra, då kommer folk oftast på sig och ser generade ut.

Ibland frågar jag vad de glor på. Får inget svar.
Citera
2017-03-23, 19:10
  #31
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Ibland frågar jag vad de glor på. Får inget svar.
Fortsätt med det, eller bara stirra tillbaka.
Citera
2017-03-23, 21:10
  #32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Haha nejdå jag har sett att de gör det. En del kvinnor kastar ohämmat med håret när jag går förbi. Det är lite pinsamt faktiskt. Jag menar hur ska jag bemötta det hela.

Bjud på ett leende
Citera
2017-03-23, 21:19
  #33
Avstängd
kninsed445s avatar
Vem bryr sig vad folk tycker, folk är som får och vet inte ens vad de heter.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback