Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-08-23, 22:19
  #25
Medlem
Naturligt föredrar jag men absolut, om det är en psykologisk fråga så svårt att säga. Men utseendemässigt absolut naturliga framför plast
Citera
2016-08-24, 09:39
  #26
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
Skillnaden är att bröst syns tydligt alltid, jämfört med en penis som ingen ser 99% av tiden. Jag tror inte penisimplantat hade varit lika vanliga. Som man kan man bete sig som att man har världens största oavsett, men det är svårt för kvinnor.
Finns ett stort urval av pushup bh'er med inlägg så nej, det är inte svårt för kvinnor alls och något väldigt många använder.
Det finns operation för män där man lossar på själva penisroten så penisen kommer ut lite längre, tror jag läste en eller ett par centimeter. Som jag skrivit förr så är jag övertygad om att hade penisimplantat varit den absolut populäraste ingreppet om det funnits.
Citera
2016-08-24, 11:43
  #27
Medlem
flyer1s avatar
Bra gjorda sillisar är supersnyggt. Varför tror nu killar tittar på porr med tjejer med stora bröst?
Men dåligt gjorda sillisar är tråkigt sorgligt, man vill skänka pengar så tjejen kan få dem fixade.

Det som är mest tändande med sillisar är att det oftast betyder att de sitter på en tjej med sådan personlighet, som tar några extra steg för att tillfredställa killar, och bli populär, och står för det.
Gud vad jag gillar sådanna tjejer före vanliga tjejer eller fula feminister.
Så det är både brösten och psyket jag gillar ! Man kan förmoda att en tjej som fixat brösten också är mer tiger i sängen då hon har det rätta psyket.

Ja, jag har erfarenhet av flera tjejer med sillisar och de har varit de bästa !
Citera
2016-10-14, 00:53
  #28
Medlem
pearsons avatar
[quote=jordgubbsflickan|57952789]
Citat:
Ursprungligen postat av pearson
Tack och lov börjar det bli riktigt ute med silikonbröst. Idag ser jag dom mycket sällan. Oftast är det tjejer som bara har gått upp någon storlek så man knappt kan ana att dom är fixade vilket jag tycker är helt ok.

Men sedan finns det alltid undantaget. Ofta tjejer från landsorter som stoppar in ett par mega stora implantat och sedan envisas med att visa upp sina nya platsbrist för hela världen i alla lägen. Skapligt 90-tal med så stora silikonbröst.

Nej tack vet jag små välformade naturliga bröst på tjejer. Dessa bröst håller även en brankvalitet över tiden och blir inte hängiga när dom börjar bli gammaltackor efter 30.[/QUOTE

Ha ha ha tror jag döööör😂😂😂😂

Vet du hur VANLIGT det är med sillisar idag?? UPPENBARLIGEN inte😂😂😂

Var o varannan ung tjej har det idag. Skillnaden mot förra är att man gör dem i naturlig storlek numera, så ni karlar inte märker något😂😂😂.

Bröstförstoring har ÖKAT😂😂😂

Helt fantastiskt att du svarar på mitt inlägg som jag har fel med samma svar som jag ger i mitt inlägg "Oftast är det tjejer som bara har gått upp någon storlek" tror bestämt att vi har en lantis med dubbla D här
Citera
2016-10-15, 15:15
  #29
Medlem
Coniunctis avatar
Har silikon och ser inte att jag kommer ångra mig varken i nutid eller senare. Istället har jag bröst som jag trivs med och som ser estetiskt tilltalande ut, vilket är precis vad jag önskade när jag bestämde mig för att operera.
Citera
2018-01-21, 23:40
  #30
Medlem
Memmajemmas avatar
Efter att ha gått ned-56kg så har mina fina C-kupor förvandlats till små ärtor. Funderar starkt på bröstimplantat. Inte stora runda utan mer droppformade som ser naturliga ut. Jag kommer göra det för MIN skull och ingen annan. Om någon karl sedan ser mig som fejk och plastig får det stå för honom.
Citera
2018-01-22, 20:48
  #31
Medlem
Mosbulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memmajemma
Efter att ha gått ned-56kg så har mina fina C-kupor förvandlats till små ärtor. Funderar starkt på bröstimplantat. Inte stora runda utan mer droppformade som ser naturliga ut. Jag kommer göra det för MIN skull och ingen annan. Om någon karl sedan ser mig som fejk och plastig får det stå för honom.

It's all up to you. Vill du, do it.
Citera
2018-01-22, 20:52
  #32
Medlem
Memmajemmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosbulle
It's all up to you. Vill du, do it.

Ja så känner jag också. Betalar dem själv dessutom. Jag känner att min kropp och välmående som är i fokus. Tror jag blir gladare som person när jag får mer fylligare bröst. Ytligt kanske för någon men mitt val.
Citera
2018-01-22, 21:45
  #33
Medlem
Mosbulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memmajemma
Ja så känner jag också. Betalar dem själv dessutom. Jag känner att min kropp och välmående som är i fokus. Tror jag blir gladare som person när jag får mer fylligare bröst. Ytligt kanske för någon men mitt val.

Precis! go girl!
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback