Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-28, 01:09
  #1
Medlem
McSteamys avatar
Här samlar vi erfarenheter, positiva som negativa, om nämnt märke. Sök i tråden och läs igenom innan ni ställer en fråga som antagligen redan besvarats.
Citera
2016-04-28, 22:53
  #2
Medlem
Brojanicas avatar
Körde en runda med deras OT för något år sedan och det var riktigt bra grejer! Däremot finns det ingen i Sverige som kör Axiolabs längre.
Citera
2016-05-03, 00:37
  #3
Medlem
Den rätta ägaren av Axio sitter väl i USA och golar på allt och alla, han utlämnades till DEA från Sydafrika tror jag. Så vem som än ligger bakom Axio nu är väl inte originalet. Eller har jag fel?
Citera
2016-05-03, 17:58
  #4
Medlem
Brojanicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Musclemouse
Den rätta ägaren av Axio sitter väl i USA och golar på allt och alla, han utlämnades till DEA från Sydafrika tror jag. Så vem som än ligger bakom Axio nu är väl inte originalet. Eller har jag fel?

Många historier fram och tillbaka. Som alla prepptillverkare så är de endast så bra som senaste recensionen
Citera
2016-10-27, 15:14
  #5
Medlem
zappe21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brojanica
Många historier fram och tillbaka. Som alla prepptillverkare så är de endast så bra som senaste recensionen

Väldigt sant
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback