Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-27, 20:22
  #1
Medlem
Soundguys avatar
Köpte en påse för lite mer än ett halvår sedan, kanske längre än så. Märkte idag att jag inte hade förslutit den ordentligt, så den har varit öppnad i ett halvår ungefär.

Tränade igår och blandade en shake, inga problem med smak eller konstistent. Märkte dock när jag skulle tvätta shaken att det låg 3 eller 4 små svarta myr-liknande insekter längst ner.

Tog då fram en annan geonskinlig shaker, några skopor protein och vatten, skakade och lät den stå.
Och se på fan, små (lika stora som nålhuvud) insekter flykter upp till ytan. De rör sig inte, tror jag inte iallafall.

Frågan är då, är det lugnt att dricka det här?
Dyrt jävla pulver. Äcklas inte av insekterna, tänkte bara fråga så jag inte vaknar upp med Ebola om någon vecka.

Tack på förhand
Citera
2016-04-27, 20:32
  #2
Medlem
Killer-queens avatar
Förmodligen någon typ av mjölbaggar, de äter och lever i mjöl, havregryn, pasta och förmodligen även vassleprotein. Inte direkt giftiga, men du får nog tyvärr kasta den där påsen annars finns risken att de sprider sig till annat käk och allt blir äckligt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback