Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-04-27, 17:36
  #1
Medlem
Det är en miljöpartistisk politiker som bjudit salafisten Salman al-Ouda till Malmö.
Bakom inbjudan står Kamal al-Rifai som inte bara är ordförande i Syriska föreningen – utan också sitter i MP:s styrelse i Burlöv.

Och det är inte första gången. För två år sen bjöd Kamal al-Rifai in en föreläsare vid namn Mohammed Rateb Al-Nablusi till en liknande gala för Syriens barn. Denne hade i tv-sändningar uttalat att homosexualitet borde straffas med döden. Den gången stoppade Malmö stad efter avslöjandet ett bidrag på 25 000 kronor till galan.

http://www.sydsvenskan.se/sverige/mp...ladins-mentor/

Den salafistiske megastjärnan Salman al-Ouda har bjudits in att tala på Amiralen i Malmö.
En gång i tiden var han inspirationskälla till Usama bin Ladin.
I dag förespråkar den saudiske imamen fredlig shariarevolution.

http://www.sydsvenskan.se/sverige/us...or-till-malmo/

Är det inte märkligt med tanke på alla de senaste turerna inom Miljöpartiet, att man inte avbryter detta?
__________________
Senast redigerad av batteridrift 2016-04-27 kl. 17:38.
Citera
2016-04-27, 17:57
  #2
Medlem
Om inte detta är ett bevis att Miljöpartiet är infiltrerat av Islamister vad är då det?
Citera
2016-04-27, 18:17
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eldvittnet
Om inte detta är ett bevis att Miljöpartiet är infiltrerat av Islamister vad är då det?

Artikeln verkar snabbt få spridning. Både på Twitter och Facebook. Skall bli intressant att se vad som händer när den når toppen inom Miljöpartiet.

Hur kommer de hantera detta?
Citera
2016-04-27, 18:25
  #4
Medlem
Fris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Hur kommer de hantera detta?
Bullshitta tills det har gått över som aprilvädret? Har ju alltid funkat hittills. En kvarts miljon idioter, 4%, kommer ändå att rösta för sina egna självmord, de hatar sig själva och vill torteras ihjäl.
Citera
2016-04-27, 18:33
  #5
Medlem
Citat:
Han vill se en fredlig övergång till sharia, hur ser du på det?
– Jag vet inte, jag är inte kunnig inom allt inom islam.
Jag undrar hur många svenska muslimer som inte vet vad islamism är.
Citera
2016-04-27, 18:56
  #6
Medlem
Och nu är det stor nyhet i Aftonbladet: http://www.aftonbladet.se/nyheter/sa...cle22714390.ab

Jäklar vad journalisterna hugger på islamist-nyheter nu. Sånt de förteg för en månad sedan blir nu i princip förstasidestoff. Bättre sent än aldrig.
Citera
2016-04-27, 19:14
  #7
Medlem
556731s avatar
Det är inte märkligt.
Sionistmedia måste hetsa nu när fler vaknar upp. CIA understödda IS har förlorat stort med att destabilisera mellanöstern mot Putins Ryssland och propaganda kriget har misslyckats. Nu måste några bli syndabockar på hemmaplan. Det kommer inte som en blixt från klar himmel att mp och flera andra partier har radikala muslimer inom leden, att dessa inte blivit outade tidigare beror på att det är rätt läge nu.

Tror vi Usamas inspiration bjuder på bra föreläsningar om att kapa plan och snorta kokain med kontrollerade falseflag attacker?
Citera
2016-04-27, 19:28
  #8
Medlem
Inte konstigt att MP vill ha massinvandring , med tanke på att partiet infiltrerats av islamister.
Att de dessutom ingår i regeringen , gör det extra skrämmande.
__________________
Senast redigerad av isakat 2016-04-27 kl. 19:31.
Citera
2016-04-27, 19:37
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BronsonCharles
MP=Islamisternas parti

Muslimernas Parti?
Citera
2016-04-27, 19:38
  #10
Medlem
MeanMEs avatar
AB då:
Citat:
Du är även aktiv inom Miljöpartiet, hur går det ihop med den här inbjudan?
– Om ni ska koppla det här till Miljöpartiet så hoppar jag av idag. Det räcker med Miljöpartiet. Jag har redan slutat gå på möten för länge sen. Jag är ersättare i kommunfullmäktige för det finns ingen annan som ville ta platsen men jag har aldrig varit på möte.
Men du är väl företrädare för partiet?
– Nej, jag är inte företrädare för Miljöpartiet.
Men du är ju ersättare för Miljöpartet i Burlöv?
– Jag är ersättare, men har aldrig varit i möte. Jag företräder inte Miljöpartiet.
Det är ju så att man håller på att få en hjärnblödning...

Citera
2016-04-27, 19:44
  #11
Medlem
Miljöpartiet och sossarna: DET HÄR BLIR BARA BÄTTRE OCH BÄTTRE! När har regeringen tänkt säga stopp för denna infiltration? När sharialagarna har ersatt Sveriges lag eller? Jag börjar bli rädd på riktigt.
Citera
2016-04-27, 19:45
  #12
Medlem
Newcastle76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Det är en miljöpartistisk politiker som bjudit salafisten Salman al-Ouda till Malmö.
Bakom inbjudan står Kamal al-Rifai som inte bara är ordförande i Syriska föreningen – utan också sitter i MP:s styrelse i Burlöv.

Och det är inte första gången. För två år sen bjöd Kamal al-Rifai in en föreläsare vid namn Mohammed Rateb Al-Nablusi till en liknande gala för Syriens barn. Denne hade i tv-sändningar uttalat att homosexualitet borde straffas med döden. Den gången stoppade Malmö stad efter avslöjandet ett bidrag på 25 000 kronor till galan.

http://www.sydsvenskan.se/sverige/mp...ladins-mentor/

Den salafistiske megastjärnan Salman al-Ouda har bjudits in att tala på Amiralen i Malmö.
En gång i tiden var han inspirationskälla till Usama bin Ladin.
I dag förespråkar den saudiske imamen fredlig shariarevolution.

http://www.sydsvenskan.se/sverige/us...or-till-malmo/

Är det inte märkligt med tanke på alla de senaste turerna inom Miljöpartiet, att man inte avbryter detta?

Vad i helvete skulle en "fredlig shariarevolution" vara?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback