Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-04-27, 00:01
  #1
Medlem
BradSs avatar
Så, jag och polaren åkte till Amsterdam på långweekend tillsammans, bara komma ifrån familj, barn, fruar och vara lite själva.

Jag hade redan innan funderat lite på det där med Red Light District och undrat hur mycket jag skulle våga. Då jag har varit otrogen förut så var det inte så mycket moraliska betänkligheter utan snarare sjukdomsrisk och dylikt.

Väl där så spenderar vi första kvällen med att gå omkring och se staden mest. Vi går genom RLD ett par gånger, sneglar på tjejerna i fönstrena och dricker lite öl. Vi snackar lite om tjejerna och kompisen säger att han aldrig skulle gå ni där.

Nästa kväll så börjar vi kvällen med att gå på Moulin Rouge som är en strippbar, medan vi dricker öl och jägershots så har en tjej och kille avtändande repetitionssex på scen och det blandas med tjejer som strippar, dansar och liknande. Bara en tjej är lite mysig att se på, men ändå en lite upphetsande grej att göra då det var första gången för båda av oss. Efteråt var vi lite eggade och jag var lite småtänd på en av tjejerna i fönstren. En kort mulatt med stora bröst. Hon vinkade åt mig flera gånger när vi gick förbi, och till slut så gick jag in när hon vinkade och gestikulerade att vi kunde snacka lite bara. Jag hade inga kontanter så inget kunde hända så jag tänkte; vad tusan. Jag snackade med henne och hon sade att det €50 för en halvtimma. Jag frågade om det var €100 för en timma i så fall och hon svarade att det kan vi bestämma sen i så fall.

Gick en vända till med kompisen men tog ändå ut lite kontanter utifall att. Ett par öl senare och snack med massor av härliga människor så hade jag bestämt mig - jag skulle dit. Jag ville inte ha sex, men törstade efter närhet. Kompisen hade full förståelse och är inte dömande och hela grejen var "what happens in Amsterdam... etc". Så jag gick in till henne, hon log igenkännande och släppte in mig och drog för gardinen för fönstret. Nervös som tusan var jag, första gången någonsin jag var med en prostituerad! Hon sade att hon hette "Dolce"

Så, hur var det då? Ja, tyvärr så var det riktigt hemskt. Hon ledde in mig till ett minimalt rum med en svart plastbeklädd liten brist, väldigt sterilt och osexigt. Hon började med att förklara att €50 betydde att hon fick €25 och övriga gick till dom hon hyrde rummet av. Ok, det kan jag förstå. Så för €50 så kan hon dansa för mig, strippa eller ge mig ett handjobb (eventuellt avsugning med, hon talade inte så bra engelska och väldigt fort). Hon bad mig lägga mig ned och dra ned byxorna. Jag hade redan berättat för henne att jag inte ville ha sex. Dels på grund av smittorisken men också för jag var nervös och jag vet att jag har sjukt svårt att bli hård då - och speciellt med kondom på!

Jag drog ändå ned byxorna och hon tog en våtservet och gjorde rent min kuk, lät servetten ligga kvar och sen första hon trä på en kondom på min slaka pryl och juckade lite. Det hela var väldigt opersonligt och affärsmässigt. Jag hade handen på hennes ben men hon hade fortfarande toppen på. Jag frågade om jag fick ta på henne och då sade hon att det kostade €50 extra. Då jag visste att jag varken ville eller kunde ha sex så gick jag med på det, betalade extra €50 och hon tog av sig toppen. Väldigt härliga bröst! Smekte dem och klämde lite men hon sade åt mig att vara försiktig, så jag kunde inte ta så mycket.

Jag hade inte kolla på tiden men snart nog så var tiden slut sade hon och då jag inte fått ut så himla mycket av det så sade jag inte emot. Tackade för mig och gick. Min kompis bekräftade misstanken att jag inte där inne mer än en kvart. Fail! Nåja, jag log mot henne när vi gick förbi.

Vi blev fullare och fullare och senare på natten så hamnade vi båda inne hos en tjej som tog €40 för att vi båda skulle få smeka henne, dock med bikini på så det var inte så himla givande, men det betydde åtminstone att min kompis också hade varit inne hos en tjej.

Nästa kväll så var storyn rätt så liknande. Vi började på Banana Bar, mycket skojigare ställe än Moulin Rouge. Tjejerna är på små podier runt om i den lilla lokalen och man sitter på stolar bredvid. Vi betalade €100 för att två tjejer skulle ge oss en "long show", vilket betydde att dom strippade, körde med dildos och bananer på sig själva och vi fick hjälpa till, vi fick smeka deras nakna kroppar (utom mellan benen, men det var ok) och dom var väldigt erotiska och intima. En var en mulatt med stora bröst (dock inte samma som förut så klart) och den andra var en söt smal tjej med små bröst som min polare föredrog.

Resten av kvällen fortsatte i alkoholens tecken och vi hade hur skoj som helst. Lite sur på min dåliga erfarenhet hos "Dolce" så bestämde jag mig för att ge det ett till försök. Jag hämtade ut kontanter och sade till kompisen att jag hör av mig. Gick in till en tjej med mellanstora bröst, kort och rätt så smal. Egentligen inte min smak (föredrar lite knubbiga tjejer, men ont om dem i fönstrena).

Började med att säga att jag inte ville ha sex (för nervös, för full, etc) utan bara ville ligga bredvid henne och smeka henne. Hon svarade med ett stort leende att det går så bra så. Hon var väldigt söt (dock på tok för mycket smink) och väldigt vänskaplig och tillmötesgående. Maria sade hon att hon hette. Jag betalade de första €50 och vi båda klädde av oss och låg nakna bredvid varandra i ett mysigare rum än hos "Dolce". Härlig spänstig ung kropp men tyvärr silikonbröst. Dåliga sådana med, som att hon hade silikoninlägg långt inuti brösten och resten av brösten "hängde" utanför dem. Jag har inte jättemycket erfarenhet av silikonbröst men jag kunde ignorera dem och fokusera på den "riktiga" delen av brösten

Hon runkade mig och jag sade igen att jag kommer förmodligen inte bli hård, men det är klart att lite kände jag ju att den regerade på hennes beröring. Hon trädde ändå på en kondom och började suga mig. Som mest blev jag nog halvhård i kondomen vilket ändå kändes rätt så bra så jag inte bara dinglade. Jag frågade om jag fick slicka henne och hon sade att det kostar extra. Jag hade bara betalat €50 och varit där i säkerligen 20 minuter redan så jag gav henne gärna €50 till och hon sög mig medan jag slickade henne. Sedan vände hon sig och satte sig över mig i reverse cowgirl och sjönk ned över den halvhårda kuken. Det var en härlig syn ändå, hennes nätta lilla rumpa framför mig. Hon tog flera pauser och rättade till kondomen och sade gång på gång att kuken var för stor och kondomen för liten (vilket kan vara en del av anledningen till att jag har så svårt med kondomer). Jag sade att det var ok och jag visste ju att det skulle bli så. Hon sade att tiden snart är slut så jag betalade €50 till för att stanna längre. Hon tog av kondomen och tog hudlotion och runkade mig riktigt skönt och jag blev förmodligen lite hårdare av den behandlingen och hon kommenterade gång på gång att kuken är stor och ja - jag inser att hon är prostituerad och det ingår säkerligen i "behandlingen" men det kändes ändå rätt så bra

Jag smekte henne hela tiden och bad henne försöka suga lite mer vilket hon villigt gjorde. Så höll vi på riktigt länge. Jag blev aldrig helt hård och vi testade inget mer sex, vilket var 100% helt ok med mig.

Efter en stund så var tiden slut och då jag hade hållit koll på tiden den här gången så visste jag att det stämde. Så jag ställde mig upp men hon fortsatte gnida sig mot mig, smeka mig. Visst, klart hon vill att jag ska betala mer så jag stannar längre men det kändes ändå som att hon visste att det inte skulle bli mer och hon var inte direkt "på" utan bara liksom förförisk. Jag är väl korkad som går på det men det kändes bra. Dock betalade jag inget mer och tackade för mig och sade att hon hade varit helt fantastisk, för det tycker jag att hon var.

Så det var min första erfarenhet med prostituerad.

När jag läser sådana här historier så börjar jag alltid undra om personen bakom dem så jag kan bara lite snabbt nämna att jag är 40 år, ser bra ut och har inga problem med att skaffa tjejer. Detta var en nyfikenhet och något förbjudet som var upphetsande i sig själv. Min fru är den sexigaste kvinna jag vet men är inte så sexuellt intresserad tyvärr, så...
Citera
2016-04-27, 00:15
  #2
Medlem
Polyklorfenols avatar
Har aldrig varit hos någon prostituerad, men kände igen mig så otroligt väl med webbcamtjejer i privatshower. Just den där affärsmässiga "dags att lägga i en slant till", som en gammal telefonkiosk.

Nej, bäst att skaffa aptit borta och äta hemma!
Citera
2016-04-27, 00:17
  #3
Medlem
farfars avatar
RLD suger stenhårt, bekräftat än en gång.
Citera
2016-04-27, 08:15
  #4
Medlem
Hermann666s avatar
Några av mina sämsta sessioner genom åren har skett i RLD i Amsterdam. Det är en turistfälla och de flesta tjejerna vill bara mjölka killen på pengar och leverera så lite service som möjligt. Han kommer ju ändå inte tillbaka.

Bästa upplevelserna har jag haft i Tyskland, Österrike och Schweiz. Även Prag har varit bra. Ingen gatuprostitution utan bordeller och eskorter på hotellrummet.

Jag går inte till betaltjejer för närhet. Det kan jag få på annat håll. Jag går dit för att ha häftig sex med unga riktigt snygga tjejer som kan sin sak i sängen. Jag är 45+ och att ha sex med en snygg aktiv 25-åring med helt perfekt kropp är en sådan otroligt upphetsande upplevelse. Speciellt när hon är riktigt bra och går in för sitt jobb till 100 %.
__________________
Senast redigerad av Hermann666 2016-04-27 kl. 08:22.
Citera
2016-04-27, 09:19
  #5
Medlem
note-its avatar
Skulle inte heller bli hård med så mycket alkohol i kroppen. Inte ens om jag var 20 år.
Rädd för sjukdomar skriver han, va fan ska han dit med tungan att göra då???
Citera
2016-04-27, 09:38
  #6
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Skulle inte heller bli hård med så mycket alkohol i kroppen. Inte ens om jag var 20 år.
Rädd för sjukdomar skriver han, va fan ska han dit med tungan att göra då???

Inser att det inte var så smart
Citera
2016-04-27, 09:44
  #7
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BradS
Inser att det inte var så smart

Den kommentaren är rätt onödig.
Citera
2016-04-27, 21:02
  #8
Medlem
En bra upplevelse av två i RLD. Helt normalt för en nybörjare som är onykter.

Vill du lyckas bättre så gör research innan och håll igen på spriten.
Citera
2016-04-27, 23:07
  #9
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uc17
En bra upplevelse av två i RLD. Helt normalt för en nybörjare som är onykter.

Vill du lyckas bättre så gör research innan och håll igen på spriten.

Alltså, alkoholen var inte ett problem. Jag ville inte träffa en tjej för att knulla. Även utan alkohol hade det med allra största säkerhet inte gått så mycket bättre. Det var en häftig upplevelse att bara testa grejen i sig, och skulle gärna åka tillbaka och göra samma sak
Citera
2016-04-27, 23:38
  #10
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Om du tyckte det du upplevde var värt pengarna så är det ju din ensak. Själv hade jag varit rätt missnöjd för så lite "bang for the buck"
Din fru tycker nog du varit lika otrogen oavsett...
Citera
2016-04-27, 23:40
  #11
Medlem
Låter som du blev blåst. Bekräftar ännu en gång att man ska hålla sig ifrån sexköp.
Citera
2016-04-29, 23:48
  #12
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Låter som du blev blåst. Bekräftar ännu en gång att man ska hålla sig ifrån sexköp.

Första tjejen kände jag mig helt klart blåst av, no snack about it. Men andra tjejen är jag nöjd med. Hon skötte sig riktigt bra och det kändes intimt och bra.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback