Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-17, 21:42
  #469
Medlem
Sephir0ths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bravida
Det låter bra! Själv har jag mest spelat back, främst med tanke på att ingen verkar vilja spela där.

Hur gamla är ni förresten? Själv är jag gammal som döden själv, fyllde nyligen 40.

Skönt att se att det finns lite fler gamla rävar här. 38 balla jordsnurr här.

Ni som vill får gärna lägga till mig så kör vi ett game. Lirar mest HUT och är en medelmåtta. (Division 3)

Henkz78 på PSN.
Citera
2017-02-18, 13:36
  #470
Medlem
Bravidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sephir0th
Skönt att se att det finns lite fler gamla rävar här. 38 balla jordsnurr här.

Ni som vill får gärna lägga till mig så kör vi ett game. Lirar mest HUT och är en medelmåtta. (Division 3)

Henkz78 på PSN.



Jag ska försöka klura ut hur jag kan skapa ytterligare användare på mitt konto - så startar jag ett nytt lag - sedan får vi förhoppningsvis ihop lite goa svenskar som kan spela tillsammans.
Citera
2017-02-18, 21:08
  #471
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bravida
Jag ska försöka klura ut hur jag kan skapa ytterligare användare på mitt konto - så startar jag ett nytt lag - sedan får vi förhoppningsvis ihop lite goa svenskar som kan spela tillsammans.

Bjud in mig också, tror jag nickar kausti.
Citera
2017-02-20, 11:13
  #472
Medlem
Är Synergy verkligen viktigt när man börjar komma upp i divisonerna ?
Har just nu bara Synergy på passing och OJ, skulle vilja ha det på Speedsters men hittar inga prisvärda snabba spelare, Carl Hagelin är väl en spelare men hans kort är för mesigt i övrigt.
Funderar på en billig 4e kedja med speedsters, vilka spelare rekommenderas för ca 10.000 per kort ?
Citera
2017-02-21, 03:39
  #473
Medlem
wagisbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Är Synergy verkligen viktigt när man börjar komma upp i divisonerna ?
Har just nu bara Synergy på passing och OJ, skulle vilja ha det på Speedsters men hittar inga prisvärda snabba spelare, Carl Hagelin är väl en spelare men hans kort är för mesigt i övrigt.
Funderar på en billig 4e kedja med speedsters, vilka spelare rekommenderas för ca 10.000 per kort ?

Boedker, Larkin, Cogliano är Speedstars!!! Marian Gaborik är Speedstar oxå, han är riktigt skön lirare du har honom säkert!!
speedstars på backar är svinnice, snabba på försvaret och allt känns kanon testa de
Citera
2017-02-21, 19:45
  #474
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wagisblom
Boedker, Larkin, Cogliano är Speedstars!!! Marian Gaborik är Speedstar oxå, han är riktigt skön lirare du har honom säkert!!
speedstars på backar är svinnice, snabba på försvaret och allt känns kanon testa de
Glöm inte Kreider, riktigt bra och inte så dyr
Citera
2017-02-21, 20:27
  #475
Medlem
wagisbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snilsson
Glöm inte Kreider, riktigt bra och inte så dyr

Ja precis dem där är inte alls dyra, svinbilliga bra köp om man inte har så mycke coins
Citera
2017-02-22, 14:58
  #476
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wagisblom
Ja precis dem där är inte alls dyra, svinbilliga bra köp om man inte har så mycke coins


Funderar på denna kedja C Hagelin(86)nya kortet-F Forsberg 89(TOTW)- Arvidsson(85) TOTW
Borde fungera bra som en andra kedja.

Min tredje består nu av M Johansson 87 (TOTW) Bäckström(88)-Burakowsky85(TOTW)

Ska nog sälja Connor McDavid istället och köra på denna nya kedja. Gillar inte att spela med McDavid i NHL17, han är för trögstyrd.
Citera
2017-02-24, 03:39
  #477
Medlem
wagisbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Funderar på denna kedja C Hagelin(86)nya kortet-F Forsberg 89(TOTW)- Arvidsson(85) TOTW
Borde fungera bra som en andra kedja.

Min tredje består nu av M Johansson 87 (TOTW) Bäckström(88)-Burakowsky85(TOTW)

Ska nog sälja Connor McDavid istället och köra på denna nya kedja. Gillar inte att spela med McDavid i NHL17, han är för trögstyrd.

Låter bra sen när du har kommit in i de och har mycke coins kan du satsa på Legender som exempelvis Modano, Gilmour, Pavel Bure riktigt sköna men dyra! Har haft enorm tur i packs!!! fick två av dem här i packs, har aldrig spenderat 1 krona i spelet, tycker man ska kunna bygga bra lag utan riktiga pengar och se hur de blir Sen vann jag tex Elite Cup oc fick 2st Carbons som jag använde till set! I det setet la jag in 2/2 Carbons och man fick slumpvis mellan 10,000 --- 100,000 Coins! Jag fick 90,000 coins blev skitglad blev väldigt mycke och sen köpte jag Modano !!!
Citera
2017-02-24, 16:43
  #478
Medlem
Speedsters är inget att ha.
Team wheel ger alla i laget +3 i fart acceleration och rörlighet.
Köp Carter Hart och ha som backup målvakt han har 2TW.
Sedan behövs ett gäng till såklart men om du har tränaren med TW så är det bara 3 tre kvar.
Citera
2017-02-26, 09:21
  #479
Medlem
Har nu Filip Forsberg 89 TOTW, Viktor Arvidsson 85 TOTW och och Gustav Nyqvist 87 nya korten. Jag tycker speedsters faktiskt gör skillnad, märker helt klart att även andra spelare nu känns snabbare.

Funderar på att sälja Lundqvist i målet, han måste vara den sämsta målisen med 90 i overall. Har tex Rask som andra målis och han räddar puckar som Lunkan släpper in.

Ska kolla upp wheelers också, kan man kombinera både wheelers och speedsters ?

Både Team wheel och speedsters vore ju rätt skönt då
samt wicked wristers.
Citera
2017-02-26, 09:42
  #480
Medlem
DePumaTomtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Har nu Filip Forsberg 89 TOTW, Viktor Arvidsson 85 TOTW och och Gustav Nyqvist 87 nya korten. Jag tycker speedsters faktiskt gör skillnad, märker helt klart att även andra spelare nu känns snabbare.

Funderar på att sälja Lundqvist i målet, han måste vara den sämsta målisen med 90 i overall. Har tex Rask som andra målis och han räddar puckar som Lunkan släpper in.

Ska kolla upp wheelers också, kan man kombinera både wheelers och speedsters ?

Både Team wheel och speedsters vore ju rätt skönt då
samt wicked wristers.
Jo man kan kombinera S & TW man känner väl mest på agilityn. Acceleration var de man märkte absolut minst. Haft 94 Sullivan med S & TW aktiverat man han kunde inte spurta ifrån backar som Hedman tex.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback