Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-04-25, 23:35
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Fy fan vad trött jag blir på alla dessa jävla MENA skräp.

Well said. Couldn't agree more (!). Det kommer bli ett helvete för många av er som bor kvar i svenska storstäder i sommar.
Citera
2016-04-26, 11:37
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickSonny
Snuten bör banka på slöddret med batongerna tills de lämnar landet.
Det var väl för flera år sen några snutar som efter arbetstid åkte runt och plockade upp lösdrivande as i sin piketbuss för en redig omgång? Borde återinföras tycker jag.

Baseballigan på 80-talet är det säkert du menar. En bunt storväxta och riktigt hårdnackade snutar ur norrmalmspolisen som åkte omkring och "höll ordning". De var mkt brutala och gjorde lite som de ville, men de lyckades iaf upprätthålla ordningen.

Det skulle behövas minst 10 liknande polisgäng idag bara i sthlm, minst, men problemet är att PK-mobben och MSM skulle gå bananas fullständigt. Tänk dig alla kampanjer på sociala medier.
Citera
2016-04-26, 13:19
  #27
Medlem
YP4XQs avatar
Nu börjar bakläxan kommer för alla invandringvurmare.. och dessvärre oss andra också...

Om förra blattevågor kostade 55 no-go-zoner.... vad kommer då den här gigantiska tsunamin göra. Knäcka ett land eller en hel kontinent är vad den kan göra om inget görs. Stackars er stadsfolk säger jag bara med en mycket allvarligt och icke ironisk ton.
Citera
2016-04-26, 16:22
  #28
Medlem
Perstamps avatar
Ett svårbemästrat problem eftersom Marocko inte vill ha tillbaka sina kriminella ungdomar. De är tvärtom glada att ha blivit av med dem.
Citera
2016-04-26, 19:05
  #29
Medlem
Drozds avatar
Jag blev vittne till när två marockanska gatubarn rånade en kvinna i 30-årsåldern på Götaplatsen, mitt på dagen med mycket folk på platsen. Bägge GM såg ut att vara 15-17 år.

GM1 "dansade" med kvinnan och drog i hennes kappa och sjal för att distrahera, GM2 slet av henne handväskan med sån kraft att axelremmen gick av, sen lubbade de åt olika håll i raketfart. Det hela var över på några sekunder, syntes att rånarna hade mycket god "yrkeserfarenhet". Kvinnan vrickade foten och blev så chockad att hon började gråta. Ingen ingrep för själva rånet gick så snabbt att man inte hann reagera.

Jag erbjöd mig att vittna men hörde aldrig av polisen. Blev nog gröna arkivet för anmälan, "mängdbrott" prioriteras som bekant inte.
Citera
2016-04-26, 19:29
  #30
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minielden123
Polisen borde inte göra ett skit. Folket förtjänar det de röstade för.

Du behöver inte oroa dig. Polisen gör inget, det är därför smutsen fortfarande är ett problem. Det är inte genialiska mästerbrottslingar vi pratar om, bara hitrest smuts som skulle blivit bortkörda i alla andra länder. De kommer bli kvar i Göteborg. Råna och våldta. Du behöver inte oroa dig det minsta.
Citera
2016-04-26, 23:08
  #31
Medlem
IQ130s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmos.
Fan vad jag blir trött på Sveriges befolkning och politiker som röstar och verkar för att de ska vara här.

Antingen monterar vi ned yttrandefriheten helt eller så behåller vi slöddret. Tjo. Då väljer jag att behålla slöddret så att det åtminstone går att diskutera det. Du har inte en aning om vad du snackar om, eller så har du det. Ingen människa röstar för det här. Försök inte. Att städerna och våra styrande står handfallna beror på att de inte berörs själva, som individer. De lever som frälse med löner som möjliggör bubbelliv. I alla bemärkelser.
Citera
2016-04-27, 03:27
  #32
Medlem
JoakimBalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQ130
Ingen människa röstar för det här. Försök inte. Att städerna och våra styrande står handfallna beror på att de inte berörs själva, som individer. De lever som frälse med löner som möjliggör bubbelliv. I alla bemärkelser.

Jag misstänker att du är ett troll, men om du helt enkelt är så här jävla korkad/hjärntvättad så tänker jag ändå ge dig ett svar.

Regeringen bestämmer över vårt land, vi röstar fram vår regering. Skulle vi rösta fram ett parti som har en radikal riktning/lösning på våra problem. Benhårda lagar, en exit från EU, extrema kunskapstester för att bli medborgare, ingen mer asyl, inga bidrag till icke medborgare -- det ska bli riktigt obehagligt att vara en oskötsam invånare, ordning å disciplin ska återinföras i skolan; problematiska elever ska hamna i anstalts/militäriska skolor. etc etc etc!

Låter hemskt? nej, det är inte bekvämt att bli ett progressivt ledande land. Krav och tydliga mål måste fastställas... Folk måste ta eget ansvar, nej det är inte okej att skita ut 10 ungar om du inte har råd! Satt å kollade på Game of Thrones här om dagen, det fanns ett citat jag fastnade för å önskade jag kunde säga om min stad: "Välkommen till Stockholm, den bästa staden som finns och någonsin kommer att finnas" tänk dig att säga det med rak rygg.

Istället har vi 'no go-zoner', skattemedel slösas på rasräkning i Botkyrka å allt annat skit som gör en helt matt; 750.000kr för att vårda sitt egna barn, press-stöd till partisk media etc etc etc....

Du kan påverka tack vare demokrati. Men 87% har ju röstat för det pågående självmordet; utanförskapet, segregering, våldtäkter, laglöshet, svagt polisväsende, kass skola, inget försvar, fel prioriteringar, korruption, tafatthet, PK samhället osv... Jag säger inte att SD är räddningen, men de är det minst destruktiva partiet på marknaden just nu.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback