Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-18, 13:33
  #409
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exodus78
Hade du varit muskulös hade hon inte köpt det, men du har lite "pojkig" kropp av vad jag sett så du kan nog komma undan med detta, precis som du säger.

Mvh Exo
Haha
Citera
2017-02-18, 13:57
  #410
Medlem
Roidberts avatar
Kommer att skjuta upp blodprov för testosteron, ifall att någon är intresserad av resultaten för 700mg Testo E/veckan från Superman. Blir bortrest nästa vecka, så jag får ta det när jag kommer hem igen.

Citat:
Ursprungligen postat av flashbackuserzyzz
Okej vi vet redan att du är ett troll som söker bekräftelse. Nu får du steppa upp igen annars blir de tråkigt och för genomskinligt.

Tack för att du matar mig. Höll på att svälta ett tag!

Citat:
Ursprungligen postat av Exodus78
Hade du varit muskulös hade hon inte köpt det, men du har lite "pojkig" kropp av vad jag sett så du kan nog komma undan med detta, precis som du säger.

Mvh Exo

Ja, jag är inget muskelberg precis. Det var inte menat särskilt seriöst hursomhelst. Hon gillar mig för min pojkaktiga charm trots allt .

Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
annars kan man ju vara man nog och berätta för sin andra hälft vad man håller på med..

godtar hon inte det får du fundera på vad som är viktigast

antingen berättar du själv eller så får hon reda på det själv och jag lovar dig att det först nämnda är mer smärtfri och mindre komplicerad än den sist nämnda

Vi träffas bara för sex - även om jag gillar henne - så jag tycker inte att det finns någon anledning med att vara öppen än så länge. Får se hur det utvecklar sig. Befinner mig i en litet jobbig sits just nu. Jag tror dock inte att hon skulle ha något problem med det.
Citera
2017-03-09, 21:44
  #411
Medlem
Roidberts avatar
Känns som att det är dags för en uppdatering. Förväntar mig en del hat, men skitsamma .

Nya styrkestats
Bänkpress: 3x105kg
Marklyft: 1x145kg
Knäböj: -

Har bara tränat det som jag tycker är roligt, d.v.s. jag har struntat i att träna ben. Jag går trots allt till gymmet, så det är tillräckligt med benträning för min del . Dessutom känns det som om jag har problem med mina knän. Nåja, det ska i alla fall bli ett intressant experiment att se om man ökar i knäböj bara av själva testosteronet. Kommer att testa mot slutet av kuren.

Funderade på att lägga till Dianabol tidigare, men jag skiter i det. Jag mår redan bra på den nuvarande dosen testosteron och det är det viktigaste för mig. Däremot funderar jag på att ligga på "lågdos" under en längre tid från april och framåt, eftersom mina naturliga testosteronvärden ändå är så pass dåliga. Har läst en del om TRT, HCG och fertilitet redan, men ska läsa på mer innan jag bestämmer mig.

Kroppsvikten ligger på 99.2kg. Började på 90-91kg i slutet av december om jag minns rätt. Ingen aning vad fettprocenten ligger på, men min käklinje ser helt okej ut och det är det viktigaste för mig. Bryr mig inte så mycket om definition och synliga magrutor.
Citera
2017-03-10, 06:38
  #412
Medlem
EVF111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Känns som att det är dags för en uppdatering. Förväntar mig en del hat, men skitsamma .

Nya styrkestats
Bänkpress: 3x105kg
Marklyft: 1x145kg
Knäböj: -

Har bara tränat det som jag tycker är roligt, d.v.s. jag har struntat i att träna ben. Jag går trots allt till gymmet, så det är tillräckligt med benträning för min del . Dessutom känns det som om jag har problem med mina knän. Nåja, det ska i alla fall bli ett intressant experiment att se om man ökar i knäböj bara av själva testosteronet. Kommer att testa mot slutet av kuren.

Funderade på att lägga till Dianabol tidigare, men jag skiter i det. Jag mår redan bra på den nuvarande dosen testosteron och det är det viktigaste för mig. Däremot funderar jag på att ligga på "lågdos" under en längre tid från april och framåt, eftersom mina naturliga testosteronvärden ändå är så pass dåliga. Har läst en del om TRT, HCG och fertilitet redan, men ska läsa på mer innan jag bestämmer mig.

Kroppsvikten ligger på 99.2kg. Började på 90-91kg i slutet av december om jag minns rätt. Ingen aning vad fettprocenten ligger på, men min käklinje ser helt okej ut och det är det viktigaste för mig. Bryr mig inte så mycket om definition och synliga magrutor.

Mr strandraggare, får du nå tjejer då? Träna ben ditt late fanskap
Ok viktuppgång ändå, fort men ändå inte, testot gör ju sin beskärda del där. Skippar du ben&jerrys nu?
Citera
2017-03-10, 07:41
  #413
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EVF111
Mr strandraggare, får du nå tjejer då? Träna ben ditt late fanskap
Ok viktuppgång ändå, fort men ändå inte, testot gör ju sin beskärda del där. Skippar du ben&jerrys nu?

Jag har kvar min älskarinna. Behöver och orkar inte med fler kvinnor än så . Har sagt till henne att jag inte kommer att träffa andra, så länge hon tillfredsställer mig. Ser ingen vits med att ligga runt för sakens skull, även om man har haft möjlighet till det.

Ja, jag har slutat helt med Ben & Jerrys. Det är som sagt inte för att förbättra kosthållningen, även om det blir en effekt av det. Har mina principer och det är därför jag inte köper deras glass.
Citera
2017-04-21, 16:41
  #414
Medlem
Roidberts avatar
Var ett tag sedan man uppdaterade tråden, så det känns som att det är dags nu.

Nya styrkestats
Bänkpress: 3x110kg
Marklyft: 150kg

Har lagt på mig en del fett, och för mycket har tyvärr lagt sig under hakan vilket gör att mitt ansikte ser fult ut. Känner mig sjukt missnöjd när jag jämför med gamla bilder hur bra min käklinje såg ut kring 15% kroppsfett. Har påbörjat en DNP kur för att åtgärda problemet och är inne på dag 3. Ska köra totalt 7-10 dagar med 600mg de flesta dagar och 300mg under arbetsdagar för att inte missköta jobbet. 1200-2000kcal och över 200g protein/dag.

Kommer antagligen att göra en fettsugning i framtiden för att fett inte ska samlas under hakan vid viktuppgång och högre fettprocent, utan lägga sig på andra delar av kroppen istället, men känner inte för att betala ~20.000kr för det just nu.

Kör fortfarande på 700mg Testo E i veckan. Kommer antagligen inte att hoppa av på ett bra tag, eftersom mina naturliga värden ändå är skit. Funderar däremot på att sänka dosen till 350-500mg i veckan fr.o.m. 1 maj.
Citera
2017-04-21, 16:55
  #415
Medlem
Sänk testot, stick e3d och kontrollera ditt östro och dosera om din AI. Känns lite väl dratiskt å köra dnp kanske? Fettsugning? Lugn i stormen nu..

Testa e3d å köp hem lite winnar! Tror du kommer bli nöjd då!
Citera
2017-04-21, 17:11
  #416
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smacharen
Sänk testot, stick e3d och kontrollera ditt östro och dosera om din AI. Känns lite väl dratiskt å köra dnp kanske? Fettsugning? Lugn i stormen nu..

Testa e3d å köp hem lite winnar! Tror du kommer bli nöjd då!

Tack för synpunkterna, men jag kommer att hålla mig till injektioner. Vill inte att min lever ska ta stryk. Körde DNP förra året, och även om jag skötte det ganska dåligt, så var det faktiskt en av de bästa sakerna jag har gjort. Den här gången kommer det endast att bli en kort kur och jag kommer dessutom att träna under tiden, så det kommer säkert att gå kanonbra!

Fettsugning är som sagt någonting jag funderar på inför framtiden, men jag har inte bestämt mig än. Vill veta mer vad som händer om man fettsuger och får en bra käklinje vid säg 22% kroppsfett, och sedan går ner till 15% kroppsfett. Det jag vet efter att ha läst på om det och ställt frågor är i.a.f. att fettet lägger sig på andra ställen på kroppen vid en eventuell ökning av kroppsfett i framtiden, eftersom det i första hand hamnar i existerande fettceller istället för att skapa nya (fettsugning tar bort fettceller), så att man alltså kan se snygg ut i ansiktet trots relativt högt kroppsfett.
__________________
Senast redigerad av Roidbert 2017-04-21 kl. 17:13.
Citera
2017-04-22, 19:50
  #417
Medlem
du är en av dom personerna som får mig att tappa hoppet på människor.
Citera
2017-04-23, 13:25
  #418
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smacharen
du är en av dom personerna som får mig att tappa hoppet på människor.


ska du verkligen yttra dig med ditt anal spretande upplägg till kur och fucked upp inställning till steroider?

tycker verkligen inte att roidberts bruk/missbruk är optimalt men när man själv pissar i motvind kanske man bara ska vara tyst
Citera
2017-05-01, 19:45
  #419
Medlem
Roidberts avatar
Jag har gått ner 5kg hittills och - viktigast av allt - blivit av med fettet under hakan . Beslutade mig för att förlänga DNP kuren till 2v, då jag var tvungen att endast köra 300mg istället för 600mg fler dagar än vad jag hade tänkt. Imorgon är sista dagen. Det ska bli intressant att se om man tappar mer vikt när vattnet släpper. Kommer att ligga på ~2000kcal en vecka och antagligen kring kcal balans efter det.

Funderar på att börja sticka någon annanstans än i röven när det kommer till injektionerna. Möjligtvis axlarna. Har blivit stelare och varenda gång har det slutat med att jag har kört runt nålen som en jävla elvisp och börjat blöda. Visserligen ingen PIP, men jag antar att det inte är så bra att börja blöda varje gång...
Citera
2017-05-10, 05:30
  #420
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigfuck
Precis du saknar konsekvenstänk och en fungerande hjärna.

Jag blir inte provocerad gumman. Jag blir upphetsad av din slanka fina kvinnokropp som snart kommer prydas av ett par härliga gynotuttar.

Du har inte en enda gång lyckats formulera varför du väljer att preppa innan du lärt dig träna. Du har tränat i 3-4 år och kör på de helt sjuka monstervikterna 5x60 i bänken. Tror du på riktigt att du kommer bli en av de största och starkaste utan grundläggande kunskaper?

Du är sämre än Jack på allt och han är förmodligen död eller bara fet och deprimerad som du också kommer bli.

Din självbild är helt i botten och du tror och lite steroider kommer ge dig muskler och respekt men det kommer sluta i katastrof.

Bra dock att du skriver. Fortsätt med det även när allt går åt fanders för det är toppen som avskräckande exempel.

Du skiter i vad jag tycker och tror dig kunna allt. Du är helt värdelös! Helt värdelös. Ta med dig det när du ligger och rycker i din slaka lilla katojpenis samtidigt som du försöker slicka dina gynotuttar för att suga ut den sista njutningen av det misslyckande som var ety givet öde när du en gång föddes ur din systers anus.

Lycka till nu din ständiga förlorare.
instämmer kura inte innan de va 3 siffriga iallafall...börja 6 dagar växte mest på 3 dagar med en grym mentor 5x60 tror jag vägde 61kg då men men spegelns e skev e allt möjligt, skulle letat upp mina kurer här när jag va på topp dom ska finnas.... alla sa lyssna på alla men inte han haha då va jag tippad runt 90kg
__________________
Senast redigerad av Beteendevetarenxx 2017-05-10 kl. 05:34.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback