Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-16, 00:20
  #385
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Jag har påbörjat en ny kur. Frontade med 1g Testo E de första två sticken och fortsätter nu på 500mg e5d. Satte det 4:e sticket idag. Var slarvig och glömde att aspirera, men kom bara lite blod och jag läste att det inte är så farligt om man skulle råka träffa ett litet kärl, och att det dessutom är säkert att injicera i häcken.

Kör på Testo E från Superman. Ska ta blodprov via Werlabs 6v in i kuren för att få klara besked. Jag bor i Göteborg och de har två provtagningsställen i Göteborg och ett i Kungsbacka. Vet någon om man är garanterad att få exakta värden vid något av dem? D.v.s. inte bara värden upp till 50 eller 50+ som man har läst att det kan vara ibland. Kommer att posta resultatet i kurrapporten och deras tråd på FB när det är gjort hursomhelst.

Carlanderska ska du välja dom visar upp till 250.
Kungsbacka visar bara upp till 52.
Citera
2017-01-16, 00:24
  #386
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrous66
Carlanderska ska du välja dom visar upp till 250.
Kungsbacka visar bara upp till 52.

Tack, då vet jag . Det var även där jag var senast.
Citera
2017-01-16, 17:38
  #387
Medlem
flashbackuserzyzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Jag har påbörjat en ny kur. Frontade med 1g Testo E de första två sticken och fortsätter nu på 500mg e5d. Satte det 4:e sticket idag. Var slarvig och glömde att aspirera, men kom bara lite blod och jag läste att det inte är så farligt om man skulle råka träffa ett litet kärl, och att det dessutom är säkert att injicera i häcken.

Kör på Testo E från Superman. Ska ta blodprov via Werlabs 6v in i kuren för att få klara besked. Jag bor i Göteborg och de har två provtagningsställen i Göteborg och ett i Kungsbacka. Vet någon om man är garanterad att få exakta värden vid något av dem? D.v.s. inte bara värden upp till 50 eller 50+ som man har läst att det kan vara ibland. Kommer att posta resultatet i kurrapporten och deras tråd på FB när det är gjort hursomhelst.

I dont even know what to respond. Ska man skratta eller gråta
Citera
2017-01-16, 22:10
  #388
Medlem
Har du ens tränat emellan kurserna?
Citera
2017-01-17, 00:43
  #389
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackuserzyzz
I dont even know what to respond. Ska man skratta eller gråta
Jag är inte så insatt men vad har snubben gjort för fel?
Citera
2017-01-17, 13:59
  #390
Medlem
BroccoIis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Jag är inte så insatt men vad har snubben gjort för fel?
Jojobantat från skinnyfat till spinkig med dnp följt av AAS kurer utan att träna seriöst. Kul läsning i vilket fall
Citera
2017-01-17, 16:54
  #391
Medlem
EVF111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Jag är inte så insatt men vad har snubben gjort för fel?

Inlägget i sig ser jag inget fel på. Det är som tidigare nämnt helheten och att valet att kliva på en ny kur som är det roliga
Citera
2017-01-23, 20:39
  #392
Medlem
Händer det något eller är det bara snack?
Citera
2017-01-25, 10:16
  #393
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Vansinnesresan är alltså inte över. Intressant. Roidbert velar mer än fattiga snorungar i godisaffärer ffs. Ena stunden skall det kuras å bli biffkriminellt, andra stunden har man "mognat i huvudet" och insett att det är natty som gäller tills man har koll på träning och näring. Nu frontas det gramvis med testo igen.


Som en rolig jämförelse är min fysik ojämförbart bättre än Roidberts trots att jag inte varit skadefri senaste 5 åren i princip, men vilka doser ligger jag på jämfört med Roidbert? Knappa hälften.
Snacka om att vägra förstå att man kompenserar värdelös träningsrutin och näringskunskap med högre doser prepp.



Men lycka till å kör hårt! Om inte annat blir det kul å se vad 500mg test e från Super ger för nmol på dig.



Mvh,

-Alfred
Citera
2017-02-03, 21:44
  #394
Medlem
Roidberts avatar
Då har man legat på i lite över en månad och planen är att fortsätta i 2 månader till. Funderar på att lägga till Dianabol som jag har kvar sedan tidigare i slutet av kuren, men avstår nog och nöjer mig med injektioner. Mår riktigt bra och har gott om energi .

Motivationen till att träna har i.a.f. varit dålig under den rena perioden, och när jag såg mitt bedrövliga testovärde i början av december sket jag faktiskt i att träna under resten av månaden. Förväntade mig visserligen att det skulle vara dåligt, men ändå. Det blev mest underhållsträning under den rena perioden, och jag tappade lite i styrka.

Blev bänkpress idag (http://images-cdn.9gag.com/photo/6540686_700b.jpg). Gjorde ett nytt PB på 4x95kg och reppade för övrigt på 90kg. Skulle uppskatta att mitt 1RM låg mellan 90-93kg när jag började träna igen, så det är kul att det går framåt.

Det privata livet går bra. Jag har skaffat en älskarinna så att jag har regelbunden tillgång till sex och ska åka till Ukraina senare i månaden för att träffa en tjej i min ålder som är en intressant kandidat för giftermål och barnproduktion . Ska testa mig för de vanligaste könssjukdomarna nästa vecka eftersom jag aldrig använder kondom i samma veva som jag tar blodprov för att kolla upp mitt testo.

Kommer att lägga till HCG och köra det under resten av kuren för att ta hand om pungen. Den enda biverkningen jag bryr mig om är sterilitet, men jag har läst studier att permanent sterilitet är osannolikt t.o.m. efter längre perioder på testo, så jag är inte särskilt orolig för det.

Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Vansinnesresan är alltså inte över. Intressant. Roidbert velar mer än fattiga snorungar i godisaffärer ffs. Ena stunden skall det kuras å bli biffkriminellt, andra stunden har man "mognat i huvudet" och insett att det är natty som gäller tills man har koll på träning och näring. Nu frontas det gramvis med testo igen.

Haha, jag har faktiskt aldrig kommit med några sådana djärva påståenden, utan du måste ha drömt det ! Jag har t.o.m. sagt att jag ska kura oavsett. Men ja, att jag använder AAS för att kompensera bristfällig träning och kost är faktiskt sant. Har inget problem att erkänna det. Nåväl, kosten är lite bättre nu och jag har faktiskt helt uteslutit Ben & Jerrys ur min diet!
Citera
2017-02-03, 23:10
  #395
Medlem
flashbackuserzyzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Då har man legat på i lite över en månad och planen är att fortsätta i 2 månader till. Funderar på att lägga till Dianabol som jag har kvar sedan tidigare i slutet av kuren, men avstår nog och nöjer mig med injektioner. Mår riktigt bra och har gott om energi .

Motivationen till att träna har i.a.f. varit dålig under den rena perioden, och när jag såg mitt bedrövliga testovärde i början av december sket jag faktiskt i att träna under resten av månaden. Förväntade mig visserligen att det skulle vara dåligt, men ändå. Det blev mest underhållsträning under den rena perioden, och jag tappade lite i styrka.

Blev bänkpress idag (http://images-cdn.9gag.com/photo/6540686_700b.jpg). Gjorde ett nytt PB på 4x95kg och reppade för övrigt på 90kg. Skulle uppskatta att mitt 1RM låg mellan 90-93kg när jag började träna igen, så det är kul att det går framåt.

Det privata livet går bra. Jag har skaffat en älskarinna så att jag har regelbunden tillgång till sex och ska åka till Ukraina senare i månaden för att träffa en tjej i min ålder som är en intressant kandidat för giftermål och barnproduktion . Ska testa mig för de vanligaste könssjukdomarna nästa vecka eftersom jag aldrig använder kondom i samma veva som jag tar blodprov för att kolla upp mitt testo.

Kommer att lägga till HCG och köra det under resten av kuren för att ta hand om pungen. Den enda biverkningen jag bryr mig om är sterilitet, men jag har läst studier att permanent sterilitet är osannolikt t.o.m. efter längre perioder på testo, så jag är inte särskilt orolig för det.

Jag gråter av skratt. Du är en stjärna gosse, en stjärna!!!!!

Preppar 500 mg test och bänkar inte 100 kg.
De fetstilta fick mig att skratta högt och länge.

Så från biffkrim på testo till natti, till biff krim, till könsjukdomar och att vara steril och gifta sig med första bästa för att skaffa barn och kan inte eftersom du preppat testo?

Förlåt men du serverar allt som på silverfat. Du är one of a kind.

/zyzz
Citera
2017-02-04, 00:39
  #396
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackuserzyzz
Jag gråter av skratt. Du är en stjärna gosse, en stjärna!!!!!

Preppar 500 mg test och bänkar inte 100 kg.
De fetstilta fick mig att skratta högt och länge.

Så från biffkrim på testo till natti, till biff krim, till könsjukdomar och att vara steril och gifta sig med första bästa för att skaffa barn och kan inte eftersom du preppat testo?

Förlåt men du serverar allt som på silverfat. Du är one of a kind.

/zyzz

Yes, jag vet . Jag har Gud på min sida hursomhelst, så jag är övertygad om att allt kommer att gå kanon!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback