Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2021-05-19, 10:46
  #109
Medlem
fernebos avatar
Tyckte väl senaste säsongen var sisådär. Dels är det lite svårt att komma ihåg alla turer i tidigare säsonger när allt ska vävas ihop igen, men sen så tycker jag nog att trovärdigheten tänjs till det yttersta. Logiken haltar helt enkelt lite väl mycket stundtals. De tre-fyra första säsongerna var bra, men sen har det gått utför.
Citera
2021-05-21, 11:23
  #110
Medlem
Bra exempel att inte köra för många säsonger av en Ikon-serie. Men det gäller att tröska ut så mycket pengar som möjligt tills det inte går längre. Tack för de första säsonger i alla fall. Den här var helt enkelt dålig bedömd efter sitt tidigare jag.

Kan det bli en sista säsong där allt knyts slutgiltigt ihop och H (lättigenkännlig) avslöjas som fjärde mannen?
Citera
2021-05-22, 12:18
  #111
Medlem
villvames avatar
Det som får mig att misstänka att det blir en sjunde säsong är varför skulle annars James Nesbitt icke-medverka endast via ett foto i denna säsong??
Citera
2021-05-31, 16:50
  #112
Medlem
Smurfffs avatar
Efter att ha sett säsong 6 är väl intrycken både bu och bä. Började lite segt för att sedan ta sig mot mitten, avsnitt 4 och 5 var grymt spännande, för att sedan tappa igen mot slutet. Måste hålla med som tidigare påpekats att det börjar bli rätt jobbigt att hålla reda på alla referenser till personer i tidigare säsonger. Något jag funderat på efter sista avsnittet...
Citera
2021-05-31, 17:07
  #113
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfff
Efter att ha sett säsong 6 är väl intrycken både bu och bä. Började lite segt för att sedan ta sig mot mitten, avsnitt 4 och 5 var grymt spännande, för att sedan tappa igen mot slutet. Måste hålla med som tidigare påpekats att det börjar bli rätt jobbigt att hålla reda på alla referenser till personer i tidigare säsonger. Något jag funderat på efter sista avsnittet...


Jo mycket ter sig ologiskt. Det skulle ju varit han som beordrade just den avrättningen. Känns mer som ett hafsigt gjort jobb i slutet att nu måste vi få fram den fjärde mannen.
Citera
2021-08-19, 15:19
  #114
Medlem
Underbar serie. Förstås. Men.

Den där jävla Kate (Vicky McClure). Är det månne världens sämsta infiltratör? Hennes snokande blickar och handlingar är ju inte lite avslöjande. Varför väljer regissören att göra henne så klantig?

Och ful som stryk är hon också.
Citera
2021-08-20, 00:13
  #115
Medlem
MrSokratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stavrogin
Underbar serie. Förstås. Men.

Den där jävla Kate (Vicky McClure). Är det månne världens sämsta infiltratör? Hennes snokande blickar och handlingar är ju inte lite avslöjande. Varför väljer regissören att göra henne så klantig?

Har också lite problem med henne.
Hon ser konstant misstänksam ut mot allt och alla.
Citera
2022-04-21, 21:00
  #116
Medlem
Kvillebacken1s avatar
För er som gillar Vicky McClure och engelska polisserier så spelar hon bombtekniker i Trigger Point (6 delar) på TV4play.
Citera
2022-05-08, 13:56
  #117
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Alla 6 säsongerna finns på nya streamingtjänsten Britbox som går ut till alla som har Cmore.
Citera
2022-07-13, 13:17
  #118
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Är det en serie värd att följa? Var tycker du serien blir som allra bäst?
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback