Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-18, 12:03
  #133
Medlem
Det utspelades sig:
Jag och min flickvän var på ett sjukhus och hon va inlagd. Iaf på natten gick vi ut och rökte när vi sen skulle in igen så öppnades inte dörrarna. Vi knacka på rutan där de satt fyra-fem uteliggare för att få någon att öppna dörren innefrån. Den mest sunkiga av dom kom och öppnade dörren och var jätte trevlig och fråga om en cigg hon fick en och sa tack flera ggr när vi sen när vi kommer in berättar hon att hon fick en cigg till sin "pojkvän" han tacka så mycket också. De jag vill säga att även om man ser ut som skit så är de fortfarande människor.

Uteliggarns uteseende:
Kol svarta tänder.
För stor röd regn jacka.
Luktade svätt.
Citera
2017-04-18, 22:07
  #134
Medlem
Vonraks avatar
En kille som gick i en klass under mig under skoltiden, kände honom inte men har för mig att han hade vänner och lekte som alla andra. Lite udda var han nog nu när man tänker tillbaka, men det var ingenting man reflekterade över då.

Hamnade i dåligt umgänge och tillslut i ett kraftigt missbruk av alla möjliga saker efter högstadiet, såg honom stappla omkring i centrum ibland medan han blev allt slitnare och mer illa däran. Han var in på behandlingshem någon gång men det kan ju uppenbarligen inte ha hjälpt honom.

Han hittades död i utkanten av tätorten för många år sedan, någon hittade honom där han låg i ett dike med ansiktet ner i leran i slutet av hösten. Han hann inte ens fylla 40.
Citera
2017-04-19, 11:19
  #135
Medlem
RyanBroslings avatar
Var på en busstation och såg en alkis/pundare som stod och vingla vid samma hållplats som jag skulle åka från, han går först in på bussen och då ser jag att han har bajs över hela sin bakdel, inte någon liten fläck heller utan verkligen hela stjärten täckt i bajs. Ni kan tänka er hur det lukta under den bussfärden.
Citera
2017-04-19, 23:47
  #136
Medlem
dovAkins avatar
Var i Berlin och skulle lämna en polare vid tågstation då han skulle till Polen. När jag droppat polaren och går mot entrén så kliver en kille på typ 30 bast in utan skor i typ pirat jeans dvs 3/4 byxor, och en sunkig Hoodie. Såg ut som han inte duschat på 10 år helt oklippt och orakad. Skitig som fan och bara står och rycker i hela kroppen. Sår på hela benen och fötterna. Men världen leende som typ såg kramp aktigt ut.
Citera
2017-05-24, 22:01
  #137
Medlem
MalleusMaleficarums avatar
Känner till en tjackpundare i min stad, han är ett sånt här biologiskt underverk som har klarat av redan 30 år av amfetaminmissbruk, men såväl själsligt som kroppsligt är det bara ruiner kvar av honom. När han går ut har han alltid en sax eller kökskniv i fickan, för han är så nojig att han är säker på att någon försöker göra något ont åt honom. Han struntar oftast i att äta, vanligaste anledningen att han rör sig ute är att köpa sprit, köpa porrtidningar och hämta sin lagliga dos av knark på apoteket, eller köpa riktiga droger av någon skummis. När han är påtänd runkar han kuken flera timmar i sträck, även om det enligt egen utsago inte ens känns bra, tvärtom, men han blir bara så kåt av amfetamin.

En gång skulle hans lägenhet renoveras, (han bor i en stödlägenhet som staden äger), och byggarbetarna som hade hand om denne pundares lägenhet fick springa ut och spy med jämna mellanrum, för det blev för äckligt att vistas mer än en minut i gången i lägenheten som var fylld av gamla matrester (förmodligen uppfiskade från en soptunna ursprungligen), sönderrivna porrtidningar som låg i drivor samt en och annan förbrukad knarkspruta.

Detta är det sunkigaste jag någonsin sett.
Citera
2017-06-10, 23:15
  #138
Medlem
De sunkigaste jag träffat är de som ljuger och hugger sina nära och kära ifall de kan om det tjänar på det.
Tyvärr har man stött på en del sådana.
Citera
2017-06-30, 00:07
  #139
Medlem
ReclaimYourMinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goodstuff123
Medborgarplatsen Perrongen någon vecka sen.
Jag stod och väntade på tuben när de kom en nergången riktig shishkad kärring(runt 150kg minst). Hon springer och skriker,
-GUBEEEEEEN
-GUBEEEEEN VAR ÄR DUUUUUUU?
, dehär gör hon samtidigt som hon puttar undan andra.

Tydligen visar det sig att "gubben" är en hund. Hunden har ett rep runt sig, knyten som en snara. Hon tar sin hund och försöker springa upp mot björns trädgård. Men polisen kommer rusande och drar ut henne😂😂😂

Sorglig men rolig syn
Haha kunde inte hålla mig för skratt där asså, prislöst!
Citera
2017-08-01, 08:27
  #140
Medlem
deLuzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xen1cal
Träffade en sunkig knarkare för ett tag sedan.
Jag stod utanför city gross och rökte en cigarett när han smög upp bakom mig. Kan jag bomma en cigg frågade han.
Jo men visst sa jag och bjöd på en pinne.
Han hade platåskor och leggings, rött afrohår och luktade bajs. Hans stirriga fiskögon höll på att poppa ur huvudet.
Jag heter LEN-NART skrek han och försökte presentera sig. Folk vände sig om och stirrade. Fortsatt skrikandes berättade han "jag går på DROGER" jaha No shit tänkte jag och skojade lite om det var från doktorn eller han köpte på gatan. Lennart tyckte inte det var kul. Lennart hade visst brutit benet på 3 ställen och behövde starka saker.

Jag har också stött på LEN-NART, jo - det måste vara samma figur - på tåget mellan Helsingborg och Malmö. Lennart har rött hår och gammal rockstil och ser ut som han dog för tjugo år sedan, som en liten mumie typ, kom in och skrek "Jag heter Lennart." Sedan drog han ett skämt: "Är det kungen som ska åka, eller vad är det frågan om?" och började gapskratta, och när han märkte att ingen annan skrattade utan alla bara skruvade på sig, så försökte han igen: "Är det kungen som ska åka, eller vad är det frågan om?" och skrattade ännu högre. Man måste kanske ha varit hög för att fatta skämtet. Len-nart var visserligen hel och ren, men totalt utbränd till kropp och sinne
Citera
2017-08-01, 11:46
  #141
Medlem
xen1cals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deLuze
Jag har också stött på LEN-NART, jo - det måste vara samma figur - på tåget mellan Helsingborg och Malmö. Lennart har rött hår och gammal rockstil och ser ut som han dog för tjugo år sedan, som en liten mumie typ, kom in och skrek "Jag heter Lennart." Sedan drog han ett skämt: "Är det kungen som ska åka, eller vad är det frågan om?" och började gapskratta, och när han märkte att ingen annan skrattade utan alla bara skruvade på sig, så försökte han igen: "Är det kungen som ska åka, eller vad är det frågan om?" och skrattade ännu högre. Man måste kanske ha varit hög för att fatta skämtet. Len-nart var visserligen hel och ren, men totalt utbränd till kropp och sinne

Hahaha!
Samma LEN-NART med 100% säkerhet!
Målande beskrivning, speciellt det där "som en liten mumie" precis så är det.

Såg han senast för några dagar sedan. Nu har han färgat håret svart och hade en lila fjärils brosch!! Väldigt stilrent. För att inte nämna hans grymma tighta skotskrutiga punkbyxor.

Han brukar hänga nere vid city gross i Landskrona. Gav han ett paket ciggareter nu sist jag såg honom, han trodde knappt det var sant.
Citera
2017-08-15, 16:43
  #142
Avstängd
De flesta amfetamin pundarna.

Sålde metaamfetamin ett tag men fick sluta då jag inte fixade ha dem kommandes 3-4 på morgonen sen vart vakna i 4-5 dygn och börjar bli paranoida.

Fast de som tagit det i 10år+ de är de mest sunkiga jag sett.
Usch tur allt de är över.
Citera
2017-08-15, 16:48
  #143
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tapio6
De flesta amfetamin pundarna.

Sålde metaamfetamin ett tag men fick sluta då jag inte fixade ha dem kommandes 3-4 på morgonen sen vart vakna i 4-5 dygn och börjar bli paranoida.

Fast de som tagit det i 10år+ de är de mest sunkiga jag sett.
Usch tur allt de är över.
Tycker det är rätt sunkigt i sig att sälja meta. Kanske bara jag.
Annars är ju a-lagarna inga höjdare.
Citera
2017-08-21, 05:32
  #144
Medlem
Bonnatorps avatar
Det var en kille som fått för sig att börja knacka på hos mig för att "hänga" bara för att han hade följt med en gemensam bekant dit en enda gång tidigare.

Det är väl inte hela världen tänkte jag. Fick lite vibbar av att han var efterbliven, så antog att han inte skulle ställa till med något värre än jag själv gör.
Men det var ett litet problem, han verkade bli ännu mer efterbliven ju längre tiden gick. För varje timme alltså.
Efter en stund får jag veta han har varit vaken i 5 dagar och de andra precis har petat i han benso för att han ska somna. Men han somnar inte, han blir bara mer och mer förvirrad.

Jag går och lägger mig i tron om att de andra styr upp det så han somnar på kökssoffan eller nåt, men när jag vaknar så ligger det inte en knarkare där, utan smycken så in i norden!
Knarkaren står istället på knä på golvet för att sortera smyckena som täckte hela tresitssoffan, fortfarande inte sovit en blund. Fyfan vad less jag blev, och ändå skickade jag inte ut han då...

Kommer aldrig glömma hans fyrkantiga solglasögon och konstant gapande mun med bakdragen haka, som om han inte kunde bestämma sig om han skulle gäspa eller precis hade sett gud.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback