Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-17, 12:07
  #157
Medlem
Sebastian är en hjälte. Han rensade bort 2 potentiellt livsfarliga mongon från Sveriges gator. Nu behöver vi skattebetalare endast betala för en av dem. Jag kallar det för en vinst.
Citera
2016-10-19, 09:40
  #158
Medlem
Och jag kallar det för vinst om en liknande tragedi drabbar dig Katsenjammer.
Citera
2016-11-03, 08:24
  #159
Medlem
Har skummat genom fup men kan inte finna någon brottsplatsundersökning, dvs BOs hem?
Citera
2017-02-17, 02:05
  #160
Moderator
KomissarieBecks avatar
Jag rekommenderar alla att läsa FUP angående detta mordet.
För egen del så har jag läst ganska många sådana och GM är definitivt i topp 5 av knäppgökarna.
Killen är inte med i matchen för fem öre. Det visar på ett hemskt sätt hur vansinnigt fucked up en människa kan bli. Det är skrämmande......

LÄS DEN
Citera
2017-02-17, 02:55
  #161
Medlem
xen1cals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KomissarieBeck
Jag rekommenderar alla att läsa FUP angående detta mordet.
För egen del så har jag läst ganska många sådana och GM är definitivt i topp 5 av knäppgökarna.
Killen är inte med i matchen för fem öre. Det visar på ett hemskt sätt hur vansinnigt fucked up en människa kan bli. Det är skrämmande......

LÄS DEN

Tack för tipset! Måste ha missat det här helt och hållet.
Citera
2017-02-17, 05:35
  #162
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KomissarieBeck
Jag rekommenderar alla att läsa FUP angående detta mordet.
För egen del så har jag läst ganska många sådana och GM är definitivt i topp 5 av knäppgökarna.
Killen är inte med i matchen för fem öre. Det visar på ett hemskt sätt hur vansinnigt fucked up en människa kan bli. Det är skrämmande......

LÄS DEN

Tack för tipset, inte. Va fan har de hällt i grabben. Måste ha blivit väldigt felbehandlad.
Citera
2017-03-20, 09:15
  #163
Medlem
mephedrons avatar
Är kanske lite sent ute men här kommer mina "5 cents":
Jag kände Sebastian personligen sedan minst fem år tillbaka.
Han har alltid varit mkt psykiskt sjuk och en märklig person.
Jag skulle nästan kalla honom stalker då han ringde och smsade mig konstant en period, ett exempel av sms:en; "du är min ägodel älskling" (vi var inte ihop och har aldrig varit det).
Ja han ogillar "blattar" och ja han är/var förtjust i droger.
Trodde dock inte han skulle gå så här långt. Brottet är fruktansvärt och jag försvarar honom inte.
Citera
2017-06-20, 17:48
  #164
Medlem
Snurkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Är kanske lite sent ute men här kommer mina "5 cents":
Jag kände Sebastian personligen sedan minst fem år tillbaka.
Han har alltid varit mkt psykiskt sjuk och en märklig person.
Jag skulle nästan kalla honom stalker då han ringde och smsade mig konstant en period, ett exempel av sms:en; "du är min ägodel älskling" (vi var inte ihop och har aldrig varit det).
Ja han ogillar "blattar" och ja han är/var förtjust i droger.
Trodde dock inte han skulle gå så här långt. Brottet är fruktansvärt och jag försvarar honom inte.
Du snackar mycket rappakalja. S har aldrig varit "mkt psykiskt sjuk", det var knarket som drog ner grabben i fördärvet. Psykoser hit & dit.
Citera
2017-06-20, 22:45
  #165
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snurken
Du snackar mycket rappakalja. S har aldrig varit "mkt psykiskt sjuk", det var knarket som drog ner grabben i fördärvet. Psykoser hit & dit.


Riktigt sjuk är han ...o lär aldrig bli frisk heller o d va inte bara droger som gjorde herren sjuk...o med familj o medicin lär inte räcka att han blir bra ..han lär sitta måååånga år!
Citera
2017-06-28, 23:54
  #166
Medlem
Snurkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alter-serum


Riktigt sjuk är han ...o lär aldrig bli frisk heller o d va inte bara droger som gjorde herren sjuk...o med familj o medicin lär inte räcka att han blir bra ..han lär sitta måååånga år!

Har aldrig påstått att Sebastian kommer "bli frisk". Kände du honom ens? Jag har umgåtts mycket med den Sebastian jag väljer att komma ihåg.
Citera
2017-07-23, 03:23
  #167
Medlem
Snurkens avatar
Tänker bumpa denna jävla fittråd ännu en gång, ni som snackar skit om Sebbelito träffade aldrig den nyktra Sebastian. Han var en _EXTREMT_ kärleksfull individ när han inte tagit något.

Det var det jävla knarket som drog ner honom. Hoppas ni förstår vafan benso, hasch, tjack, heroin och all annan jävla skit gör med era psyken innan ni dömer Sebastian.

Grabben har ALDRIG haft det lätt i sitt liv, hade det svårt i skolan med mer.
Han fann sen narkotika, och sen dess gick det utför något så in i helvete.
Citera
2017-07-23, 22:21
  #168
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snurken
Tänker bumpa denna jävla fittråd ännu en gång, ni som snackar skit om Sebbelito träffade aldrig den nyktra Sebastian. Han var en _EXTREMT_ kärleksfull individ när han inte tagit något.

Det var det jävla knarket som drog ner honom. Hoppas ni förstår vafan benso, hasch, tjack, heroin och all annan jävla skit gör med era psyken innan ni dömer Sebastian.

Grabben har ALDRIG haft det lätt i sitt liv, hade det svårt i skolan med mer.
Han fann sen narkotika, och sen dess gick det utför något så in i helvete.

Jag håller med. Sebastian var en bra kille innerst inne. Jag tror att offret, Gabriel, måste gjort något fruktansvärt för att Sebastians vrede skulle utlösas till den grad att han gjorde det han gjorde.

Det måste varit något som Sebastian inte ville tala om heller, eftersom han inte nämner någon riktig anledning i förhören. Jag vet att Sebbe var en kristen arie som var stolt över sin härkomst och sin tro, och han ville i tysthet bekämpa det onda.

Min teori är att Gabriel ägnade sig åt satansdyrkande och djävulsritualer, och att Sebbe fått nys om detta och ville göra det rätta, på egen hand då han vet att myndigheter inte förstår sig på det ockulta.

Sebastian har min fulla förståelse och jag hoppas att han någon gång får sin heder upprättad då det gått upp för folk vilken heroisk insats Sebbe stod för.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback