Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-06-13, 07:56
  #133
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Så du gillar att bli dominerad av en kille som har självförtroende och tar va han vill ha?
Tanken på att du är under honom och han dominerar dig när du suger av och blir knullad?
Att bli dominerad är ju inte samma sak som att bli förnedrad.
Citera
2022-06-13, 10:59
  #134
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandratjejen
Att bli dominerad är ju inte samma sak som att bli förnedrad.
Läs: skrev ju dominerad i senaste.

Ja tror att de e del av tjejers psykologi att vilja bli erövrade. Många kvinnor som ja har sett säger sig va tuffa och starka men faller platt för män som pushar omkring dom och behandlar dom som skit. De e tjejers dröm.
Citera
2022-06-13, 17:40
  #135
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Läs: skrev ju dominerad i senaste.

Ja tror att de e del av tjejers psykologi att vilja bli erövrade. Många kvinnor som ja har sett säger sig va tuffa och starka men faller platt för män som pushar omkring dom och behandlar dom som skit. De e tjejers dröm.
Hej igen. Ingen tjej drömmer om att bli behandlad som skit. Jag attraheras av män som vet vad dom vill och behandlar mig på ett sätt jag gillar. Förstår du skillnaden?
Citera
2022-06-14, 18:46
  #136
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandratjejen
Hej igen. Ingen tjej drömmer om att bli behandlad som skit. Jag attraheras av män som vet vad dom vill och behandlar mig på ett sätt jag gillar. Förstår du skillnaden?
Men dedär låter ba som din bild av hur du vill bli behandlad men ja ser varje dag hur vackra kvinnor som säger sig va tuffa och starka bli pushade omkring av nån som dom inte har valt. Och ofta leder de ba till att de fuktas till i trosorna på dom och >vet till o med en< som detta hände för och då ledde de till att hon började säga till honom att hon älskar honom och inte kan leva utan honom. Fastän hon va gift o hade barn. De e väl också därför svenska kvinnor suktar efter islamist-män som ser kvinnan som underkastad.

Förstår du skillnaden?
Citera
2022-06-14, 22:36
  #137
Medlem
Faustik-Funks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Men dedär låter ba som din bild av hur du vill bli behandlad men ja ser varje dag hur vackra kvinnor som säger sig va tuffa och starka bli pushade omkring av nån som dom inte har valt.
Och jag ser varje dag exempel på motsatsen. Vem har rätt?

Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Och ofta leder de ba till att de fuktas till i trosorna på dom och >vet till o med en< som detta hände för och då ledde de till att hon började säga till honom att hon älskar honom och inte kan leva utan honom. Fastän hon va gift o hade barn.
Hur vet du det? Har du tryckt en fuktmätare under byxorna på dom medans du förolämpar dom?
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
De e väl också därför svenska kvinnor suktar efter islamist-män som ser kvinnan som underkastad.

Förstår du skillnaden?
Gör dom? Ser ingenting av detta. Kanske någon fet finska i någon betongförort kanske, men dessa representerar knappast majoriteten av svenska kvinnor.

Det är uppenbart på ditt språkbruk och ditt sätt att föra fram ett resonemang (det går trögt) att du inte är en särskilt klipsk individ. Därför är det också svårt att med någon form av seriositet ta till sig att det från kvinnors håll inte är någon skillnad mellan iq-befriat våld från en inavlad grobian och längtan efter en manlig individ som vet vad han vill och inte är rädd att ta för sig.

Förstår du skillnaden?
Citera
2022-06-15, 00:01
  #138
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faustik-Funk
Och jag ser varje dag exempel på motsatsen. Vem har rätt?

Hur vet du det? Har du tryckt en fuktmätare under byxorna på dom medans du förolämpar dom?
Gör dom? Ser ingenting av detta. Kanske någon fet finska i någon betongförort kanske, men dessa representerar knappast majoriteten av svenska kvinnor.

Det är uppenbart på ditt språkbruk och ditt sätt att föra fram ett resonemang (det går trögt) att du inte är en särskilt klipsk individ. Därför är det också svårt att med någon form av seriositet ta till sig att det från kvinnors håll inte är någon skillnad mellan iq-befriat våld från en inavlad grobian och längtan efter en manlig individ som vet vad han vill och inte är rädd att ta för sig.

Förstår du skillnaden?
För att du bara ridderligt och feminiserat vill föra kvinnors sak framför tangentbordet.
Många kvinnor gillar å bli dominerade, tror du på allvar själv att de finns kodat i deras DNA att dom måste ha slutit ett avtal om att de e inom ramarna av en lek som dom ska bli det? Förr i världen ska ja berätta om Grobianer då kunde kvinnor fått sin man avrättad och sen bli tvångsgift me han som lät han avrättas, de finns kodat att kvinnor som utsätts för sånt psykiskt våld ibland väljer att 'love and befriend' och kinka upp sig mot en sån person.

Dina invändningar va så oseriösa och fattiga så dom tänker ja ignorera.
Citera
2022-06-15, 19:47
  #139
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Men dedär låter ba som din bild av hur du vill bli behandlad men ja ser varje dag hur vackra kvinnor som säger sig va tuffa och starka bli pushade omkring av nån som dom inte har valt. Och ofta leder de ba till att de fuktas till i trosorna på dom och >vet till o med en< som detta hände för och då ledde de till att hon började säga till honom att hon älskar honom och inte kan leva utan honom. Fastän hon va gift o hade barn. De e väl också därför svenska kvinnor suktar efter islamist-män som ser kvinnan som underkastad.

Förstår du skillnaden?

Nä jag förstår faktiskt inte. Du glider ifrån ämnet tycker ja
Citera
2022-06-15, 21:37
  #140
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandratjejen
Nä jag förstår faktiskt inte. Du glider ifrån ämnet tycker ja
Är du utvecklingsstörd?
Vi pratar alltså om kvinnor som gillar att bli dominerade. Dominans är en dekronym i BDSM.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback