Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-22, 19:22
  #1
Medlem
jag er 20 år

trännnar 4-5 gng v styrke träning

håpas ni förstår vad jag skrivit. målet er 4-5 fett%



Problem: för 1 år sedan vägde jag 105kg. jag börja deffa åt då

måltid 1 100g havregrym + 1 1/5 scoop protein 3 phase

måltid 2 60 g ris (före det er kokt) 200 g kjöt ( torsk,kykling,svinkjöt osv + fri val med grönsaker och en ss udochois

måltid 3 samma som 2

de dagorna jag träna så var det protin shake 30g och 6 riskakor

måltid 4 samma som 2-3 førutom udos

måltid 5 10 egg 2 hela och 8 eggvittor.


gikk ner til 82 kg hadde kansje 9 % fett då.

en dag i vecka åt jag rent fram til 1800 så åt jag vad jag ville efter.


nu til problemet. i slutet november slarva jag litte( åt litte mer mat hela julen osv.


börja med deffen igen i februari. vägde då 90 kg køpte mig då fitt bitt vikt. den menar att jag hadde typ 22 % fett. kan omöyligt stämma.fråga nån annan idag och dom menar jag liger på typ 12-14% fett. har klara gådt ner til 87 ca. där har det stogi still i 3 veckor har sänkt carbs och ökat cardion. går 40 min cardio 5-6 gng i v.

ligger på 2500 kcal ca nu.


måltid 1 70g havregrym + 1 1/5 scoop protein 3 phase

måltid 2 40 g ris (före det er kokt) 200 g kjöt ( torsk,kykling,svinkjöt osv + fri val med grönsaker och en ss udochois

måltid 3 samma som 2

de dagorna jag träna så var det protin shake 30g och 6 riskakor

måltid 4 samma som 2-3 førutom udos

måltid 5 5 egg helt och 4 eggvittor.

men står still. och vis jag äter litt eksta på ät dagen så går jag upp 2 kg och klarar knapt gå ner det igen. har inte haft ät dag på 2 veckor nu och står bom stilla änn.

vill ju inte lägga på mig fett igen men funderar på att carb cycle. öka cabsen med det dubelta en dag och n\det jag har nästa och inget på fri dagen osv.

jag jobbar som snikkare och orkar knapt jobbe nu er sleten hela tiden så kan inte sänka maten något mer.

vad borde jag gjøra? hur får jag upp förbräningen utas och lägga på mig fett

MVH Jhonny
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback