Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-21, 23:37
  #121
Medlem
goran744s avatar
Ska de ha någon slags övningsbanderoll på sig innan de så att så säga får ha gasen i botten.
Till exempel : övningsknullare.
Teoriboken? RFSU: s bilderbok.

Undrar verkligen hur de hade tänkt sig det hela ?
Hoppas de redovisar materialet och hur de tänkt sig det hela skall gå till.
Och hur de skall visa vad de kan osv.
Väntar med spänning på fortsättningen.
Citera
2017-01-22, 00:10
  #122
Medlem
Pixm0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starscooter
Finns det verkligen obligatorisk IQ test för politiker? Jag trodde de hade dispans för detta annars blir det för jobbigt för dem.att både klara av att gå och prata samtidigt.
Jag skrev: "Vad sägs om att istället införa obligatoriska IQ-test kombinerat med test av källkritisk förmåga för politiker?"
Citera
2017-01-23, 01:01
  #123
Medlem
Jiiimboohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starscooter
Frivilligt Sex mellan vuxna människor ska inte vara "tänkbart agerande" utan sporadiskt och absolut spontant. Vem fan tänker på hur man ska ha sex när man ska ha sex. Ska vi nu fylla i flera olika blanketter innan som ska skickas runt i det byråkratiska så blir det aldrig vare sig sex eller fler invånare i detta landet.Det får väl bli som det brukar och bli lika bra för det.Okomplicerat och inget akademiskt planerande.
Oj nu tänkte jag ju fel? Jag får nog ladda ner en manual för hur ,var och när det lämpar sig och förhoppningsvis så sitter ingen SSUare på första parkett och håller takten och kontrollerar riktigheten i allt. En annan tankeställare gällande detta påhopp från SSU är att för inte så där riktigt länge sedan så tvångssteriliserade man en viss kategori människor i detta landet som ansågs olämpliga att skaffa barn. De som får IG i det "sexuellakörkortsbetyget" om SSU får bestämma.....bestraffas demed samma metoder igen då?Eller får man köra upp hur många gånger som helst.Ja just det rent teoretiskt då.Och hur i helskotta ska det gå till väga.Torrjucka på en docka eller får man "provköra" en gång under ledning av en kontrollant från SSU? Vilken utbildning har den då som ska kontrollera att man klarar körprovet teoretiskt och praktiskt? SSU verkar ha närmat sig extremåsikter gällande vanligt folks privata livsföring och det ska de sluta upp med om man ska rösta på sossarna i nästa val.
Man kan ju tänka på saker relaterade till sex vid ett tillfälle och ha sex spontant vid ett annat tillfälle.
Citera
ssu

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback