Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-22, 16:50
  #13
Medlem
Semenomore2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hax.Pain
A knullkort - vaginalt, missonären. 2 timmar teori samt skriftligt prov.
B kort - doggy style. 3 timmar teori samt skriftligt prov.
C kort - alla ställningar. 3 timmar teori, skriftligt prov samt praktiskt prov på docka.
D kort - oralsex, både givande och tagande. Djupgående föreläsning ca 2,5 timmar.
E kort - analsex, både givande och tagande. Djupgående föreläsning 7,5 timmar. Praktiskt prov 2 timmar.
Samt teori om olika glidmedel 2 timmar.
F kort - sex mellan raserna. 2 veckors intensivkurs (8000kr, boende och mat ingår) om hur olika raser har sex. Fördomsfri!
Glöm inte halkbanan där man får lära ha sex med riktigt kåta tjejer, eller Riskettan när man får lära sig att bedöma den slitna "fem-i-tre"-liggets säkerhetsrisk.

Mörkerkörning ska vara valfri överkurs.
Citera
2016-04-22, 16:51
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crew009
+ ett kontrakt (FB) Sex: Så ska ett NEJ bli ett NEJ

Jag är nyfiken på hur det hela ska testas blir det som en uppkörning ? En representant utav det motsatta könet får intyga att man är redo blir det både teoretiskt och praktiskt

Haha jag kan inte sluta skratta åt kommentarerna i den här tråden

Men ja det var ett riktigt märkligt förslag. Frågan är hur seriöst det är? Ni tror inte att hon inser det vansinniga i hennes förslag? Jag tänker mig mer att hon skrivit det hela för att väcka debatt kring frågan och att "förslaget" är av mer symbolisk provokativ betydelse. Har väldigt svårt att se att ens de mest inbitna SSU-brudarna är såhär dumma
Citera
2016-04-22, 17:20
  #15
Medlem
Ni vet att man får licens bara om man tycker rätt gällande sex, va? För ni tror väl inte det handlar om bara det teoretiska?

Tycker du något icke-PK, som att raser inte ska blandas och att transexualitet är en mentalsjukdom, blir det inget knullkort.
Citera
2016-04-22, 17:49
  #16
Avstängd
Kontakt112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Three47
Ni vet att man får licens bara om man tycker rätt gällande sex, va? För ni tror väl inte det handlar om bara det teoretiska?

Tycker du något icke-PK, som att raser inte ska blandas och att transexualitet är en mentalsjukdom, blir det inget knullkort.
Låter rasistiskt. Då får ju inga muslimer knullkortet.
Citera
2016-04-22, 17:53
  #17
Medlem
longbow4ys avatar
Begreppet "uppkörning" får en helt ny innebörd.

För att inte tala om körkortsprov och övningskörning med handledare.
Citera
2016-04-22, 18:01
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av longbow4y
Begreppet "uppkörning" får en helt ny innebörd.

För att inte tala om körkortsprov och övningskörning med handledare.

Får man övningsköra privat
Citera
2016-04-22, 18:01
  #19
Medlem
Fantastisk idé! Kan tänka mig att följande scenario kommer utspela i sig i mången svenska hem:

Melody Moonshinedotter-Karlsson kommer hem från 8e klass, en solig dag i maj och hälsar sin mor med:
"MAMMA! Jag har klarat mitt knullkörkort! "
Mamma Tilde-Britta, som tidigare var pappa Claes, utbrister såklart sin glädje och ger dottern en tungkyss.
-"Får jag låna ditt knull ikväll? snääälla mammaaaaa? "
"Såklart du får, fast du får fråga din ensamkommande bonuspappa först!"

Här sker Kent-Åke Mogadishu upp med ett stort leende och proklamerar stolt att han minsann har D-kort i knullning och att nu ska styvdottern få åka skinntrimmad svart kärlekspåle både länge och väl!

Ett gott minne hela familjen kan dela och se tillbaka på i många år framöver!
Citera
2016-04-22, 18:13
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebell4ever
Ska även speciell knullpolis utföra stickkontroller i folks sängkammare?

-"Jahapp, där gick det lite för fort, va? -Får jag se körkortet tack"

Åka dit för knullfylla
Citera
2016-04-22, 18:19
  #21
Medlem
fatta vilken biz att sälja förfalskade knullkort till nyanlända
Citera
2016-04-22, 18:43
  #22
Medlem
Drozds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hax.Pain
A knullkort - vaginalt, missonären. 2 timmar teori samt skriftligt prov.
B kort - doggy style. 3 timmar teori samt skriftligt prov.
C kort - alla ställningar. 3 timmar teori, skriftligt prov samt praktiskt prov på docka.
D kort - oralsex, både givande och tagande. Djupgående föreläsning ca 2,5 timmar.
E kort - analsex, både givande och tagande. Djupgående föreläsning 7,5 timmar. Praktiskt prov 2 timmar.
Samt teori om olika glidmedel 2 timmar.
F kort - sex mellan raserna. 2 veckors intensivkurs (8000kr, boende och mat ingår) om hur olika raser har sex. Fördomsfri!

G-kort: Lapa skäggbiff på en rödstrumpa utan att få upp fredagspilsnern.

Vissa "fordon" (rödstrumpor och feministiska bitterfittor) bör även kunna beläggas med körförbud.

Alla araber och afghaner har självklart redan knullkort från hemlandet (som de tyvärr tappat bort).
Citera
2016-04-22, 18:48
  #23
Avstängd
Kontakt112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crew009
Får man övningsköra privat
Inte lika bra som att gå till proffsen. Hoppas det inte kostar för mycket bara.
Citera
2016-04-22, 18:53
  #24
Medlem
DenLilleTjockes avatar
Haha, vem vet hur detta skulle kunna sluta. Dan Eliasson skulle säkert bli lite våt i trosan om han fick nys om detta. Ett utmärkt nästa steg för polismyndighetens omorganisation. Piketen uppgraderas till Pök-piketen och får som främsta arbetsuppgift att bekämpa alla former av "olovligt idkande av samlag".
Tyvärr gott folk, kidnappningar, organiserad brottslighet och terrorism får vänta. Först måste Pök-piketen nämligen åka ut på larm då det finns stark misstanke om att det pågår grovt olovligt idkande av samlag i en tvåa i västra Sundbyberg.
Mycket bra initiativ, detta hurrar vi för!
Citera
ssu

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback