Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-08-04, 23:50
  #13
Medlem
Concubines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samesh
Bra och kul spel, blev irriterad över att språket var på svenska men som tur är så går det att få det på engelska istället genom att ändra systemspråket. Denna reboot känns precis som dom gamla R&C spelen som man spelade på PS2. Det enda jag har problem med är hur man uppgraderar vapnen, är det mening att man ska fylla alla hexagon-rutorna?, eller bara dom som där är gula hexagon runtomkring?

Hur ändrar man systemspråket? Lirade som du dessa på PS2:an när det begav sig men dubbningen förstör mycket av känslan för mig.
Citera
2016-08-05, 21:04
  #14
Medlem
Tampiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Concubine
Hur ändrar man systemspråket? Lirade som du dessa på PS2:an när det begav sig men dubbningen förstör mycket av känslan för mig.

Menar du (och personen du citerar) språket för hela konsolen?
På engelska är det Settings -> Language -> System Language.
Hittar du till Inställningar (typ uppe till höger i Playstationets huvudmeny) så bör du hitta språkinställningarna

Grymt roligt spel för övrigt. Hoppas du får rätt på språket så att du kan njuta av det!
Citera
2016-08-10, 01:32
  #15
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Ja är ju inte direkt bortskämda med aaa plattformers så detta är ju verkligen att rekommendera om man gillar genren. Gillade det skarpt
Citera
2017-02-28, 12:32
  #16
Medlem
Sameshs avatar
Någon som vet om man kan ladda ner save files någonstans?, har en trophy kvar att ta för platinum men då måste jag spela om spelet två gånger, har försökt att hitta någon save file där man har klarat spelet en gång redan så jag slipper göra det själv.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback