Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-12-14, 09:53
  #13
Medlem
Zinghos avatar
Så IPG&Deltaforcepaintball har hittat till Sverige ser jag.
Eftersom det är jultider så kan jag nästan se det framför mig hur IPG ställer sina bås runt om i shoppinggallerier runt om i Sverige och lurar Farmor/mormor kanske t.o.m morsan om att detta är den bästa julklappen barn(barnen) kan få så blir dom lurade på 800-900 SEK för ett gäng helt värdelösa biljetter. Se till att varna familj, släkt och vänner för att köpa dessa biljetter...
Det kommer definitivt förstöra er dag och ni kommer att få en negativ bild utav sporten.
Skit i biljetterna lägg dom på paintballs istället...så svaret på frågan har jag blivit lurad om jag har köpt IPG biljetter så är mitt svar JA ni är lurade ..

Här är ett klipp ifrån Nya Zeeländsk TV ang. IpG titta på detta innan ni slår till http://tvnz.co.nz/fair-go/paintball-costs-video-4828154 google paintball ticket scam så får ni upp en massa länkar till Australiska och NZ sidor.. som tar upp detta pajasföretag
Citera
2017-10-10, 18:02
  #14
Medlem
Träffade två snubbar som stod i Alvik idag och försökte sälja dessa biljetter. Blev sugen men fick en riktigt dålig känsla av sättet de agerade på, gick där ifrån, googlade och fann detta.

En av dem pratade bara Engelska och de hade en massa inpalstade brochyrer som verkat användas flitigt. Totts detta påstod de att de vanligtvis jobbade på banan och bara var ute just nu för att få in kunder i slutet på säsongen. De tog kortbetalning och man fick kvitto men något kändes off.. de skulle ha 850 spänn för 10 biljettter (10 pers) + att man fick köpa bollar på plats.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback