Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-22, 19:43
  #205
Medlem
Gissar på att Cyxone står i 20kr innan julafton, dom har så otroligt mycket i pipen och alla mål/tidplaner har hittills uppfyllts. Ett par positiva PM och kursen kommer dubblas.
Citera
2017-12-03, 02:13
  #206
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snorklumpen
Gissar på att Cyxone står i 20kr innan julafton, dom har så otroligt mycket i pipen och alla mål/tidplaner har hittills uppfyllts. Ett par positiva PM och kursen kommer dubblas.
Isf lär det både stå och gå. Notera mönster 3 Juli & 18 Sept. spikar 20 innan jul tar jag ut innan för det skulle vara en brant bergodal-bana ... mao ser jag ingen reell trigger utöver kurs & produkt på höjning.
__________________
Senast redigerad av JotIdiot 2017-12-03 kl. 02:16.
Citera
2017-12-03, 08:45
  #207
Medlem
Jag tror också på närmare 20kr/aktie innan jul. Ska ju komma en bunt PM innan jul.
Citera
2018-08-15, 18:48
  #208
Medlem
zykl0ns avatar
Kjell G. Stenberg - VD:
"Det är, som alltid, en besvikelse att inte bara få positiva resultat. Men
även om denna pilotstudie inte lyckades visa önskad effekt i tjocktarmen så
är resultaten som stöder cyklotidens antiinflammatoriska effekt lovande och i
linje med de effekter som setts i multipel skleros (MS) modeller",
Citera
2018-09-18, 17:38
  #209
Medlem
*Krak, krak* gamarna börjar samlas, notera mönstret noga så kommer den flyga inom kort, kadavret lyfts av asätare. Japp.
Citera
2018-11-06, 22:52
  #210
Medlem
I min mening har det aldrig tidigare varit mer prisvärt att köpa Cyxone aktien mer än nu.

Cyxone har tidigare haft struligt med finansieringen för Rabeximod, därav nedgången.
Aktierna har dubblerats (efter FE) och ifall TO tecknas nästa år (Sep 2019) så kommer det vara nära 60 miljoner aktier.

Ifall man räknar med att alla TO inlöses, så har det oberoende analyshuset First Berlin Equity Research satt ett nuvärdesvärde på aktien. Den värderades till hela 13,5 kr aktien.

Detta innebär att en uppgång med ca 600% skulle vara rimlig för aktien. I dagsläget väntar man på toxstudien för T20K innan man kan dra igång Fas1. Det är redan bestämt vilka som ska genomföra den innan de sista pusselbitarna sitter på plats.

Med detta sagt ser jag potentialen för en större uppgång inom 1 år som ett faktum. Risk/Rewarden är enorm och när Rabeximod påbörjar sin Fas2b studie räknar jag med ett aktiepris på minst 10 kr. Denna studie har redan genomförs men visat signifikant effekt efter 16 veckor. Studietiden var den tiden 12 veckor och nu kör man samma studie igen under 24 veckor.

Nu när finansieringen är färdig och ett aktiekursen ligger på strax över 2 kronor ber jag er läsa på och göra er egna bedömning om aktien är köpvärd eller inte

Med vänlig hälsning
S
__________________
Senast redigerad av superbman 2018-11-06 kl. 22:57.
Citera
2018-11-08, 16:30
  #211
Medlem
hubbymasterss avatar
Håller med tidigare talare! Har köpt in mig stort och förväntar mig många hundra % ökning bara under det närmsta 12 månaderna. Alla köp under 10kr är enligt mig ett bra köp.

Mark my words. Cyxone kommer inom 12 månader ligga på minst 25kr och inom 24 månader minst 45kr.
Citera
2018-11-12, 13:57
  #212
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hubbymasters
Håller med tidigare talare! Har köpt in mig stort och förväntar mig många hundra % ökning bara under det närmsta 12 månaderna. Alla köp under 10kr är enligt mig ett bra köp.

Mark my words. Cyxone kommer inom 12 månader ligga på minst 25kr och inom 24 månader minst 45kr.


Märkligt, detta är precis vad en person längre upp i tråden trodde redan 2017... Glöm
Citera
2018-11-12, 14:02
  #213
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snorklumpen
Gissar på att Cyxone står i 20kr innan julafton, dom har så otroligt mycket i pipen och alla mål/tidplaner har hittills uppfyllts. Ett par positiva PM och kursen kommer dubblas.


Hur gick det? Jo cyxone har tappat från 12kr till 2kr
Citera
2018-11-12, 14:58
  #214
Medlem
hubbymasterss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlmag
Märkligt, detta är precis vad en person längre upp i tråden trodde redan 2017... Glöm

Vi säger såhär. Kolla i tråden om 12 månader så får vi se om du blir besviken eller inte. Jag kommer iaf vara glad och sitta med en ökning på många hundra procent.
Citera
2018-11-12, 14:59
  #215
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hubbymasters
Vi säger såhär. Kolla i tråden om 12 månader så får vi se om du blir besviken eller inte. Jag kommer iaf vara glad och sitta med en ökning på många hundra procent.


Yea vi får väl se, men dess historik pekar nedåt och inte uppåt
Citera
2018-11-12, 15:10
  #216
Medlem
hubbymasterss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlmag
Yea vi får väl se, men dess historik pekar nedåt och inte uppåt
Historik, ja. Framtid, nej.
Du måste förstå att det går framåt för företaget och att det utvecklas.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback