Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-21, 20:34
  #1
Medlem
mmas avatar
http://mmajunkie.com/events/bellator...v-vs-henderson

Citat:
Andrey Koreshkov vs. Benson Henderson
for welterweight title
Henry Corrales vs. Patricio Freire
Evangelista Santos vs. Brennan Ward
Jeremie Holloway vs. Michael Page
Brent Primus vs. Gleristone Santos
preliminary CARD
MMAjunkie, 7 p.m. ET
Dean Hancock vs. Sam Watford
Chris Foster vs. Felipe Lavandoski
Jay Bakanowski vs. T.J. Hepburn
Mike Mangan vs. Pete Rogers
Joe Cronin vs. Mike Zichelle
Matt Bessette vs. Keith Richardson
Tim Caron vs. Justin Sumter
Jay Perrin vs. Blair Tugman

Bensons premiär i Bellator, sen är ju publikfavoriten Michael Page med också.. kan bli en bra gala detta!

http://mmajunkie.com/2016/04/5-reaso...t-another-belt

Länken ovan kan ju hjälpa till för peppen.
Citera
2016-04-21, 21:02
  #2
Medlem
Mx_1337s avatar
Chans på 170-titeln direkt för Benson ja! Undrar om han kommer vara intresserad av att droppa ner för att ta 155-titeln också om han vinner här?
Trodde nästan de skulle vilja ta det i omvänd ordning, innan de väl hade presenterat hans första fight dvs.
Male-Cyborg tillbaka i the big show (går väl att jämföra med Strikeforce iallafall) också!
Citera
2016-04-21, 21:14
  #3
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Chans på 170-titeln direkt för Benson ja! Undrar om han kommer vara intresserad av att droppa ner för att ta 155-titeln också om han vinner här?
Trodde nästan de skulle vilja ta det i omvänd ordning, innan de väl hade presenterat hans första fight dvs.
Male-Cyborg tillbaka i the big show (går väl att jämföra med Strikeforce iallafall) också!

Jag har för mig att 155 var hans önskan enligt honom när jag hörde nån av intervjuerna, tror definitivt han kommer droppa dit. Även om han säkert tycker det är rätt skönt att slippa droppa i vikt, han är ju ändå rätt stor.

Male-cyborg känns sådär upphetsande faktiskt. Han har rätt få fighter senaste tiden, och ingen direkt imponerande vinst.

Ser helt klart fram mot galan. Helst Page, hoppas han vinner och att det tar fart för honom nu.. det är dags!
Citera
2016-04-21, 21:17
  #4
Medlem
mmas avatar
För er som missat Michael Page så kolla in denna highlight.

Han är lätt på andra plats efter Hunt när det kommer till sköna walk-off-KO.

Page´s är snyggare till o med!

https://www.youtube.com/watch?v=0YbZdsGoncE
Citera
2016-04-21, 22:33
  #5
Medlem
Dirty.s avatar
Någon som har koll på hur man kollar på Bellator enklast? Har i princip bara kört fulstreams tidigare och har för mig om att det är jävligt dåligt med alternativ. Känns som att man bör köpa den här galan för att främja konkurrensen och uppmana Bellator att fortsätta jaga top10 UFC fighters.
Citera
2016-04-21, 22:57
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Någon som har koll på hur man kollar på Bellator enklast? Har i princip bara kört fulstreams tidigare och har för mig om att det är jävligt dåligt med alternativ. Känns som att man bör köpa den här galan för att främja konkurrensen och uppmana Bellator att fortsätta jaga top10 UFC fighters.


Vill också köpa för att stödja ett bra kort. Var gör man det?
Citera
2016-04-22, 01:51
  #7
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Jag har för mig att 155 var hans önskan enligt honom när jag hörde nån av intervjuerna, tror definitivt han kommer droppa dit. Även om han säkert tycker det är rätt skönt att slippa droppa i vikt, han är ju ändå rätt stor.

Male-cyborg känns sådär upphetsande faktiskt. Han har rätt få fighter senaste tiden, och ingen direkt imponerande vinst.

Ser helt klart fram mot galan. Helst Page, hoppas han vinner och att det tar fart för honom nu.. det är dags!
Jo, såg på intervjun med Helwani i MMAhour förut, verkar som om han fick välja mellan titelmatch i respektive division och tog den som låg närmast i tid.

Nja, men matchar man Male-Cyborg är chansen stor att någon blir smälld iallafall, och det är ju alltid trevligt.

Page är också underhållande såklart. Kan inte låta bli att tänka att det hade varit roligare att se vad han går för i UFC dock.
Citera
2016-04-22, 12:43
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Någon som har koll på hur man kollar på Bellator enklast? Har i princip bara kört fulstreams tidigare och har för mig om att det är jävligt dåligt med alternativ. Känns som att man bör köpa den här galan för att främja konkurrensen och uppmana Bellator att fortsätta jaga top10 UFC fighters.

Jag är inte helt insatt på det, men jag misstänker att det inte finns något lagligt sätt att se själva huvudkortet online från Sverige.

Det kräver att du installerat en addon som Hola, eller liknande, så att spike/mma-junkie tror att du surfar in från USA.
Citera
2016-04-22, 18:27
  #9
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamie_L
Jag är inte helt insatt på det, men jag misstänker att det inte finns något lagligt sätt att se själva huvudkortet online från Sverige.

Det kräver att du installerat en addon som Hola, eller liknande, så att spike/mma-junkie tror att du surfar in från USA.
Ah, har för mig det. Bellator får fan ta och fixa det. Har för mig att jag suttit med Hola förut. Aja, löser det när det är dags. Underkortet är ju inte direkt så intressant.
Citera
2016-04-23, 10:31
  #10
Medlem
mmas avatar
Fantastiskt att MVP, hans stil är fantastisk. Hans kombination av räckvidd och snabbhet alltså.

Trist med Bendo, tror han kör i 155 framöver jag.
Citera
2016-04-23, 19:48
  #11
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Fantastiskt att MVP, hans stil är fantastisk. Hans kombination av räckvidd och snabbhet alltså.

Trist med Bendo, tror han kör i 155 framöver jag.
Ja, hoppas verkligen han inser att han levt lite på sin storlek, i princip alla hans bra vinster i LW är mot fighters som ligger på gränsen till FW snarare än WW bortsett från Diaz. Will Brooks vs Benson är en riktigt intressant match enligt mig. Har svårt att klassificera Benson som något annat än en solklar top10 LW, skulle nästan vilja påstå att vinnaren av den matchen förtjänar ett UFC title shot om vi ska kolla utanför organisationsgränserna.
Citera
2016-04-23, 23:15
  #12
Medlem
sebastian_s avatar
Bra jäkla gala. Ett par fina ben/fotsubmissions och samtidigt den actionfyllda strikeforcestämningen som saknats.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback