Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-11-22, 19:53
  #1
Medlem
Vilka online butiker rekomenderar ni? alså till att köpa tv, mobil osv.

Inga såna med massa krångel då. Spelar ingen roll om det är svenska sidor eller inte.
Jo självklart ska dem kunna leverera till sverige.

Tackar i förväg
Citera
2005-11-22, 20:12
  #2
Avstängd
Coreblasts avatar
kolla in den här tråden:
http://www.flashback.org/showthread.php?t=149930
Citera
2005-11-23, 17:55
  #3
Medlem
Mullvadens avatar
Köper, om det finns, allt på Webhallen: http://www.webhallen.com/

Har alltid fått bra saker till ett bra pris (ofta bland de billigaste på t.ex. buggy.nu) med bra service, rekommenderar dem!
Citera
2005-11-23, 18:49
  #4
Medlem
Dom jag har handlat av är www.riksdata.se, www.jmedata.se, www.datorbutiken.com www.dataoutlet.se och inte minst www.komplett.se

jmedata, datorbutiken och dataoutlet är suveräna som webbutiker för datorer och tillbehör och jag har alltid fått mina varor snabbt och bra.
www.komplett.se ställer jag dock högst eftersom dom har både data o TV. Har köpt DVD-spelare av dom och är helnöjd. Funderar just nu på deras ATEC
LCD-TV 37" för 15 tusen....
Dom webbutiker som jag eller nån i min närhet inte är riktigt nöjda med är SIBA och ONOFF. Dom är bättre på butiksköp!

Sen finns det ju många många andra webbutiker som säkert är lika bra som dom jag nämnde, men man kan ju inte handla av alla eller?
Citera
2005-11-23, 19:21
  #5
Medlem
men nu är det så att varan som jag kommer köpa vill jag ha levererat till ett annat land, England (present till en kompis). men vilka butiker levererar utomlands ? vet någon en bra webb-butik från utlandet ?
Citera
2005-11-30, 11:52
  #6
Medlem
Seagates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jafar_
men nu är det så att varan som jag kommer köpa vill jag ha levererat till ett annat land, England (present till en kompis). men vilka butiker levererar utomlands ? vet någon en bra webb-butik från utlandet ?

Annars kan du väl bara beställa hem prylen till dig själv, slå in den och skicka den vidare till din engelska vän?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback