Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-03, 09:59
  #421
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lt.Col.Kilgore
Det har ju inte med skaka hand i sig att göra. Det är egalt för ämnet i sig. Orsaken till att pappskallen inte hälsar med kvinnor är ju att de är orena. De är av mindre värde. Kvinnor och män ska inte blandas. Det får radikala musslor med sig i modersmjölken. De blir helt enkelt hjärntvättade.

Därför är det en sådan sprängkraft i det Kahn gör. Särskilt när det gäller MP, som leds av någon ultrahumanistisk tanke som gör att allt ska accepteras...förutom vita, heterosexuella män. Som enligt Romson är hotet mot allt!

Då får man faktiskt stå där och ta skit! För då ska man ha skit. Hon och hennes partigelikar kastar sten på sten i glashuset. Då är de på minus gällande trovärdigheten. SD har bättre trovärdighet än MP i det mesta, även om jag inte gillar deras grundläggande politik och beteende.

Om en muslim säger att " jag tar inte i hand (med någon) utan jag hälsar så här". SÅ är det väl inga problem. Åk till Thailand får du se. Där tar de inte gärna i hand, utan sätter ihop händerna och säger hej. Inga problem. Men de gör så mot alla, män som kvinnor.


Det var längesedan jag kände sån skadeglädje som när nu Romson och Fridolin skall få sparken. Mera korkade och lättlurade politiker har nog Sverige aldrig skådat.

Gillar inte heller SD men de har fan mycket mera trovärdighet än det lilla MP har kvar
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback