Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-11-19, 12:08
  #13
Medlem
Har väl hänt att man dragit en runk efter löprundan i skogen. Sprutade i en sån där geocaching-låda en gång
Citera
2016-11-19, 15:58
  #14
Medlem
Jag har sprutat utomhus på många olika ställen enormt många gånger. Det är absolut nåt särskilt med det.
Citera
2016-11-19, 21:50
  #15
Medlem
Manslemmens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Jag har själv sprutat i bussen, tåget, i polen... med mera.
Senaste så sprutade jag ner hela väggen i en toalett i ett varuhus, och snacka om att det var hett när jag såg en kvinlig städare gå in där efter mig...

Visst är detta väldigt busigt och jag säger inte att det är helt okej, men jag kan ju knappast vara ensam om att ibland lägga en sats utomhus.

Var brukar ni spruta när ni är ute? Dra fram alla era smaskiga "bus"

Yeauw!!! Jag har också sprutat, ytterst voluminöst, i Warszawa
Citera
2016-11-21, 09:49
  #16
Medlem
Har väl hänt nån gång när man är ute med båten och tristessen slår till, men en minnesvärd gång var när jag och frun varit på fest och cyklade hem. Vi kunde inte hålla oss så vi stannade till vid en busskur och jag knullade henne i den. När jag skulle komma så ville jag komma i hennes mun och hon ställde sig på knä men busig som hon var så runkade hon mig så hon spritsade väggen med saggen. När vi åker förbi den så skojar vi om att de andra väggarna borde också målas om.
Citera
2016-11-22, 20:01
  #17
Avstängd
TripZones avatar
Du är ju en fluktare och vouyerist,

För mig "att spruta utomhus" är att satsa på kroppen istället för i Kvinnan, för enligt kvinnan är hennes kropp ett tempel, och jag är väldigt duktig på helgerån.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback