Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-04-21, 16:33
  #13
Medlem
...
__________________
Senast redigerad av brasnyggman 2016-04-21 kl. 16:53.
Citera
2016-04-21, 17:00
  #14
Medlem
dacks avatar
Det går ju att förklara bort en spräckt mödomshinna. Vill minnas att dom riktigt gymnastiska flickorna spräckte sig skälva när dom gick ner i spagat. Så det finns nog helt oskyldiga mussel flickor som fått stryk av sin tilltänkta fästman pojkvän.
Citera
2016-04-21, 20:01
  #15
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
antagligen ganska lätt lite varstans då dom är kärlekstörstande och har stött på den svenska frigjordheten.
Dom blir väldigt smickrade då jag säger dom är söta och vackra så dom får kanske ingen uppskattning als hemifrån eller från folk generellt.
Dom blir så glada och säger tack så mycket då!
Ska prova att uppvakta en söt muslimska någon dag.

Mycket är hur du behandlar dem. Behandlar du dem med respekt och som en kvinna, så har du vunnit många poäng. Fram för allt om du visar att de är jämlika med dig, är effektivt heheheh

De tar tid innan de slappnar av, de är uppfostrade på ett speciellt viss. Som gör de svåra att komma till, men när de har slappnat av. Då jäklar i havet...

Så det med muslimer håller sig är en skröna. Visst det finns mer % som håller på sig, än svenska tjejor, men över lag är det inte tabu. Sedan finns det operationer tillgå, om de vill fixa bli oskulder igen. Vanligt i arabvärlden.
Citera
2016-04-21, 20:12
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jernvante
Om folk inte ens vill umgås med dig, förklara varför du ens har varit i närheten att få ligga...?


jag håller mig till min egna sort bättre så
Citera
2016-04-25, 07:18
  #17
Medlem
Carabuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dack
Det går ju att förklara bort en spräckt mödomshinna. Vill minnas att dom riktigt gymnastiska flickorna spräckte sig skälva när dom gick ner i spagat. Så det finns nog helt oskyldiga mussel flickor som fått stryk av sin tilltänkta fästman pojkvän.

Så du vill minnas att dom riktigt gymnastiska flickorna spräckte sin mödomshinna när de gick ner i spagat?
Tyvärr minns du fel, det finns ingen mödomshinna och har aldrig funnits.
Här kan du läsa lite fakta som inte grundar sig på hittepåmyter.
Citera
2016-04-25, 08:57
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carabus
Så du vill minnas att dom riktigt gymnastiska flickorna spräckte sin mödomshinna när de gick ner i spagat?
Tyvärr minns du fel, det finns ingen mödomshinna och har aldrig funnits.
Här kan du läsa lite fakta som inte grundar sig på hittepåmyter.
Det har funnits mödomshinnor i flera tusen år. Men just nu i PK-Sverige har den plötsligt försvunnit på alla homo sapiens.
Citera
2016-04-25, 10:39
  #19
Medlem
Glossis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolesn
Det har funnits mödomshinnor i flera tusen år. Men just nu i PK-Sverige har den plötsligt försvunnit på alla homo sapiens.
Jorden var platt i flera miljoner år, men nu i PK-väst har den plötsligt blivit rund.
Citera
2016-04-25, 13:06
  #20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Har hört att rätt så många tjejer från muslimska familjer byter om till västerländska kläder.
Sedan går dom ut och roar sig med dans och sex.
Har hemliga svenska eller pojkvänner med annan tro?
För att sedan byta om igen!
Stämmer det eller är det bara rykten?

FALSKT

Stämmer inte. Jag bor på Möllan i Malmö och efter kl 18.00 så ser man inga muslimska kvinnor ute. Bara män, män och åter män. - Araberna låser in sina kvinnor och går ut och raggar svenskor. "Jag får knolla din syster men du får inte knolla min" är mentaliteten. Många av araberna är gifta och har barn. Alla araber över 20 år med 99% sannolikhet redan gifta och har barn. Man gifter sig ofta redan i 16-18 årsåldern. - Dessa killar och män lever ett dubbelliv. På gatan är de "integrerade" och super och knullar svenskor men hemma hos frun i förorten är de fundamentalistiska muhammedaner. Deras kärringar har absolut INGENTING att säga till om.

OM några arabiska tjejer går ut och dansar så ringer andra araber direkt till släktingar och vänner. Arabmännen fungerar här som en religiös polis. De skvallrar och tjallar DIREKT. - Det är tragiskt att se alla svenska naiva tjejer och kvinnor som knullar runt med dessa falska hycklare som redan är fäder. Det är så aningslöst korkat.

Jag kan berätta om unga arabiska killar jag jobbade med i flera år. Vi var ute och festade tillsammans, de sprang till horor i Danmark, sniffade koks, söp, tjack, brass osv, osv och raggade brudar för glatta livet. "jätteintegrerade". De kramade gärna tjejerna på jobbet osv. - Efter 2-3 år råkade jag stöta på en av killarna på stan i Malmö. Han stod utanför sin bil och i bilen satt en kvinna och det satt två barn i bilen, säkert 5-6 år. - Jag tänkte först att det var vänner eller nåt. Nä då, det var hans barn och fru, jag gick fram för att skaka hand med henne och hon bara log nervöst och lade handen på hjärtat. - Han hade hållit det hemligt i alla år. Sedan fattade jag att ALLA killarna på jobbet hade fruar och barn hemma. - FALSKA JÄVLAR.
Citera
2016-04-25, 13:38
  #21
Medlem
Carabuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolesn
Det har funnits mödomshinnor i flera tusen år. Men just nu i PK-Sverige har den plötsligt försvunnit på alla homo sapiens.

Är du korkad på riktigt eller kan du bara inte läsa?
Läs länken. Jag personligen tror mer på vetenskap än vad folk tror sig veta. Just att tro ställer ju till det för alla tjejer som inte har någon mödomshinna, för det finns ju ingen och har aldrig funnits någon
Citera
2016-04-25, 13:47
  #22
Medlem
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carabus
Är du korkad på riktigt eller kan du bara inte läsa?
Läs länken. Jag personligen tror mer på vetenskap än vad folk tror sig veta. Just att tro ställer ju till det för alla tjejer som inte har någon mödomshinna, för det finns ju ingen och har aldrig funnits någon
Vad är det som gör att flickor blöder igenom vid första samlaget då ?
Citera
2016-04-26, 08:55
  #23
Medlem
Carabuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dack
Vad är det som gör att flickor blöder igenom vid första samlaget då ?
De behöver inte blöda första gången de har samlag, sedan kan de blöda tionde gången. Det beror på hur hårt de har blivit knullade etc, inte för att någon påhittat mödomshinna har gått sönder. Den så kallade mödomshinnan är ju helig i MENA-länderna, men så har de ju stått stilla utvecklingsmässigt i ett antal hundra år...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback