Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-04-20, 21:38
  #1
Medlem
God kväll, har en liten fråga. Hoppas det är i rätt tråd & att någon kan hjälpa mig.
Jag har av en nära vän fått en burk Super Caps 1000 mg Dynamite, från Smart Labs och en burk Therma Power. De är 8 respektive 9 år gamla, Super Caps burken öppnades första gången för ca 4 månader sedan och den andra vet jag ej när.

Är det någon som vet om de går att ta fortfarande? Eller är de för gamla och farliga att ta nu? Tänker mest på Super Capsen, då de tydligen varit effektivast för att gå ner några kilo.
Finns effekten kvar eller har den avtagit efter dessa år?

Tack på förhand 😃
Citera
2016-04-20, 21:55
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benzo2013
God kväll, har en liten fråga. Hoppas det är i rätt tråd & att någon kan hjälpa mig.
Jag har av en nära vän fått en burk Super Caps 1000 mg Dynamite, från Smart Labs och en burk Therma Power. De är 8 respektive 9 år gamla, Super Caps burken öppnades första gången för ca 4 månader sedan och den andra vet jag ej när.

Är det någon som vet om de går att ta fortfarande? Eller är de för gamla och farliga att ta nu? Tänker mest på Super Capsen, då de tydligen varit effektivast för att gå ner några kilo.
Finns effekten kvar eller har den avtagit efter dessa år?

Tack på förhand 😃

Är det meningen att vi ska googla vad dina piller innehåller eller hade du kanske planerat att vid ett senare tillfälle skriva det i tråden?...
Citera
2016-04-20, 22:09
  #3
Medlem
cacas avatar
Bara skit!
Om sånt fungerade skulle det inte finnas några feta människor!
Citera
2016-04-21, 22:54
  #4
Medlem
Roidberts avatar
Det är antagligen bara koffein och lite annan skit i dem - som i alla legala bantningspiller. Förvänta dig inga mirakel.
Citera
2016-04-21, 23:13
  #5
Medlem
Dom innehåller 1000mg Ephedra Sinica etract PTE 10%
Citera
2016-04-21, 23:15
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macatho
Är det meningen att vi ska googla vad dina piller innehåller eller hade du kanske planerat att vid ett senare tillfälle skriva det i tråden?...

Dom innehåller 1000mg Ephedra Sinica etract PTE 10%
Citera
2016-04-22, 00:07
  #7
Medlem
Killer-queens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benzo2013
God kväll, har en liten fråga. Hoppas det är i rätt tråd & att någon kan hjälpa mig.
Jag har av en nära vän fått en burk Super Caps 1000 mg Dynamite, från Smart Labs och en burk Therma Power. De är 8 respektive 9 år gamla, Super Caps burken öppnades första gången för ca 4 månader sedan och den andra vet jag ej när.

Är det någon som vet om de går att ta fortfarande? Eller är de för gamla och farliga att ta nu? Tänker mest på Super Capsen, då de tydligen varit effektivast för att gå ner några kilo.
Finns effekten kvar eller har den avtagit efter dessa år?

Tack på förhand 😃
Verkningslösa då och lika verkningslösa nu.
Citera
2016-04-22, 00:54
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caca
Bara skit!
Om sånt fungerade skulle det inte finnas några feta människor!

Det finns bantningspiller som fungerar, dock är de oftast inte utan allvarliga sidoeffekter
Citera
2016-04-22, 07:37
  #9
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benzo2013
Dom innehåller 1000mg Ephedra Sinica etract PTE 10%

Säljare försöker ibland marknadsför ephedra som lika effektivt som efedrin, men så är inte fallet i verkligheten såklart. Verkningslösa piller, som alla andra fat burners.
Citera
2016-04-24, 04:42
  #10
Medlem
Dom enda som nånsin fungerade var pvl pharmashred, men dom görs tydligen inte längre.. dom va lätt bäst.
Citera
2016-04-27, 13:11
  #11
Medlem
svarttaxins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caca
Bara skit!
Om sånt fungerade skulle det inte finnas några feta människor!

Du vet uppenbarligen ingenting om steroider.
Citera
2016-04-27, 14:40
  #12
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svarttaxin
Du vet uppenbarligen ingenting om steroider.

AAS används i första hand för att bygga muskler och återhämta sig snabbare. Däremot finns DNP som faktiskt försämrar energiinlagringen och således påskyndar viktnedgång.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback