Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2016-04-24, 11:15
  #61
Medlem
Clawdices avatar
Om en "militant nazistisk organisation" gör det jobb som du som politiker borde göra, så bör du fundera på vad du egentligen håller på med, och om du kanske gör något fel.

Det finns inga jobb i Sverige, sägs det. Men fyfan vad det skräpas ner. Hur kan det inte vara ett jobb att göra? "Miljö"partiet sitter i regeringsposition, men att städa landet är för dem otänkbart.

Då har jag inte ens räknat in de här lägren som ser ut som soptippar, och de människor som bor där. Är de rumänska medborgare så är det Rumäniens miljöparti som får ta hand om sophanteringen.
Citera
2016-04-24, 11:47
  #62
Medlem
christallqhulaaas avatar
lät som en bra ide.råttor trivs ju bland sopor släng bajs i deras brevlådor oxå.
__________________
Senast redigerad av christallqhulaaa 2016-04-24 kl. 12:00.
Citera
2016-04-24, 16:48
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bearnspan
De städar upp efter dig och ditt skräpfolks skit! Frågor på det?

Ja, en hel del faktiskt. Vilket skräpfolk syftar du på och varför tror du att jag tillhör detta? Hur vet du om jag slänger sopor i naturen eller inte? Om du visste vem jag var, skulle du slänga sopor i min trädgård då?
Citera
2016-04-30, 16:37
  #64
Medlem
8711s avatar
Väldigt bra gjort och en helt korrekt hälsning i breven som lämnades. Politikerna skitar ner hela vårt samhälle och är högst ansvariga för hur det här landet ser ut idag. Det skulle dagligen dumpas skit hos varenda sjuklöverpolitiker i det här landet. Dom borde få ta allt ansvar för konsekvenserna deras politik medför. Allt blod på gatorna från alla brott är deras ansvar på samma sätt!

Helt rätt av Motståndsrörelsen!
Citera
2016-05-06, 21:27
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenMan
Ja, en hel del faktiskt. Vilket skräpfolk syftar du på och varför tror du att jag tillhör detta? Hur vet du om jag slänger sopor i naturen eller inte? Om du visste vem jag var, skulle du slänga sopor i min trädgård då?

Dig förstås! Det kan du ge dig fan på. Berätta vem du är så syns vi och eventuellt får du lite sopor i din trädgård...

Hör av dig via pm vetja!
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback