Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-04-20, 13:35
  #13
Avstängd
Vostalikass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brad-Pitt
Det var klassiskt exempel på hur en livstid kan se ut, när man har nått sina mål så vill man alltid ha nya mål annars känner man sig olycklig.
men du är nöjd med att sitta och runka till tonårsporr?
Citera
2016-04-20, 13:40
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vostalikas
men du är nöjd med att sitta och runka till tonårsporr?
Nej, för då vill jag knulla den tjejen i verkligheten. Common sense bro.
Citera
2016-04-20, 13:47
  #15
Avstängd
Nej. Är alltid missnöjd minst en dag varje år. Fy fan att lycka aldrig kan vara.
Citera
2016-04-20, 13:59
  #16
Avstängd
Vostalikass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brad-Pitt
Nej, för då vill jag knulla den tjejen i verkligheten. Common sense bro.
men hur ska du lyckas med det då?
Citera
2016-04-20, 14:34
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vostalikas
men hur ska du lyckas med det då?
2,06 inlägg per dag = 1-5 minuter för ett inlägg = 10 minuter slösad på flashback i snitt varje dag på 20 månader.

Det är alltid kul med folk som försöker måla upp bilden som jag har inget annat liv än flashback.
Citera
2016-04-20, 15:08
  #18
Avstängd
WindomEarle31s avatar
Det handlar inte om att öka sina tillgångar -- det handlar om att sänka sina krav.

Är inte där än, men det är det jag siktar på.

Har levt i missär och varit olycklig i sisådär... (vad blir det? Måste tänka (jobbigt)) nio år, faktiskt. Men ibland kommer det korta ljusglimtar av eufori, är nästan i exstas -- livet, allt är magiskt -- det är som att jag ser världen med nya ögon och det tror jag inte skulle vara möjligt utan mina "svackor". Då är jag nöjd, om man säger så. Tror inte det skulle vara möjligt om jag var nöjd hela tiden.

Med vänliga hälsningar,
Windom 'Upp-och-ner' Earle31
__________________
Senast redigerad av WindomEarle31 2016-04-20 kl. 15:18.
Citera
2016-04-20, 19:00
  #19
Avstängd
Vostalikass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brad-Pitt
2,06 inlägg per dag = 1-5 minuter för ett inlägg = 10 minuter slösad på flashback i snitt varje dag på 20 månader.

Det är alltid kul med folk som försöker måla upp bilden som jag har inget annat liv än flashback.

men det har väl inte TS försökt heller din oskuld?
Citera
2016-04-20, 19:06
  #20
Medlem
QkNNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mintaf
Var missnöjd under grundskolan men sen när jag började gymnasiet så tog det fan tag. Sedan 1-2an så har jag mått prima och allt går bara bättre och bättre) Har idag ett bra jobb, ska börja på högskola snart. Skaffat lägenhet med 2 kompisar i lund. Hoppas bara inte att min peak redan har kommit.
Det kommer bara gå utför.. tro mig
Citera
2016-04-20, 20:13
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QkNN
Det kommer bara gå utför.. tro mig
Blir livet bara värre efter man har gått uni/högskola? Du som är gammal kan väl förklara hur det ser ut?
Citera
2016-04-21, 01:45
  #22
Medlem
captengroggs avatar
Nej kan inte komma på en period jag har varit lycklig/nöjd/ångestfri en längre stund. Ingen dag utan ångest typ.
Citera
2016-04-22, 19:50
  #23
Medlem
QkNNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brad-Pitt
Blir livet bara värre efter man har gått uni/högskola? Du som är gammal kan väl förklara hur det ser ut?
Uni/högskola har inte mycket med livet att göra.. du bör nog fundera på vad du anser att livet är.
Citera
2016-04-26, 01:42
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QkNN
Uni/högskola har inte mycket med livet att göra.. du bör nog fundera på vad du anser att livet är.
Man kan inte bli nöjd med livet om man har ett skit tråkigt jobb med bara gymnasiet avklarat, därför måste man satsa på uni/högskola för att bli mer nöjd med livet.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback