Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-10-14, 19:39
  #49
Medlem
Vekrusets avatar
Jag vet inte om jag går offtopic här, men muslimer hatar judar, och bl a svärdsverserna (i Koranen) handlar om att de måste utrotas. Det delikata faktumet att Hitler är poppis och Mein Kampf säljer bra i muslimska länder bör också beaktas. Se också underbara demonstrationer i bl a Frankrike, där enorma mängder muslimer marscherar och skanderar att judarna ska minnas Muhammeds stora slakt på dem i Khaybar:

Citat:
Khaybar, Khaybar - ya Yahud, jaysh Muhammad saufa ya'ud, och betyder ungefär "Khaybar, Khaybar - o judar, Muhammeds armé skall återvända"

Judar är "apor och grisar", medan kristna kallas "de missledda" inom islam. Eftersom islam är ostrukturerat kan ändå Bokens folk få leva i någorlunda ro ibland, om de betalar extra skatt; jizya.

Men på sikt måste vi bort, för religionens mål är ett globalt kalifat. Och de brukar säga: "lördag kommer före söndag", vilket innebär att judarna ska bort först. (Judarna har ju sabbath på lördag, medan vi har helgdag på söndag.)

Ett snabbintro till ämnet.

För att försöka knyta detta till topic, kan jag påpeka att det är väldigt obehagligt att sanningar som inte ens muslimer själva döljer, anses vara islamofobi som är åtalbart i våra länder.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback