2016-04-19, 14:43
Medlem
partyboels avatar
Finns det NÅGON pizzeria som har köttfärsås på pizzan och inte torra köttfärsbitar?

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/541249...7_35829995.jpg
Något sådant där är jag ute efter men hittar inte en enda pizzeria som har det. Helst någon som finns på onlinepizza. Uppskattar svar så snabbt som möjligt då jag åker hem om 2 dagar.
Citera
2016-04-19, 14:49
Medlem
Bolognese?

Fast pizzerior verkar ha olika uppfattning om vad Bolgnese är, kanske även du

Det är inte samma som Svensk traditionell köttfärssås.
Citera
2016-04-19, 14:51
Medlem
partyboels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The13
Bolognese?

Fast pizzerior verkar ha olika uppfattning om vad Bolgnese är, kanske även du

Det är inte samma som Svensk traditionell köttfärssås.

Ja, precis. Bolognese. Men finns inte en enda pizzeria som jag testat som har det på pizzan. Jag vill ha köttfärSÅS och inte köttfärsbitar.
Citera
2016-04-19, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av partyboel
Ja, precis. Bolognese. Men finns inte en enda pizzeria som jag testat som har det på pizzan. Jag vill ha köttfärSÅS och inte köttfärsbitar.

Jamen precis, jag har aldrig ätit en Bolognese som är såsig, om jag kunnat skulle jag tillaga en BanditKöttfärsSås och hänsynslöst slängt den på en pizza och gett dig, du kommer nog inte att få tag i en såsig Bolognese.
Citera
2016-04-19, 15:08
Medlem
partyboels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The13
Jamen precis, jag har aldrig ätit en Bolognese som är såsig, om jag kunnat skulle jag tillaga en BanditKöttfärsSås och hänsynslöst slängt den på en pizza och gett dig, du kommer nog inte att få tag i en såsig Bolognese.

Jag har fått tag på det innan. En pizzeria vid Bjurslättstorg hade köttfärsås på pizzan och inte köttfärsbitar. Var det godaste jag ätit.
Citera
2016-04-19, 17:03
Medlem
Dead-Skin-Masks avatar
En kvarterspizzeria där jag bodde tidigare i Malmö hade rejält med köttfärssås på sina mexicana pizzor. Det var så jävla kladdigt när de var nybakade
Senast redigerad av Dead-Skin-Mask 2016-04-19 kl. 17:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in