Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-08-10, 11:22
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Min fetning.

http://www.jmg.gu.se/digitalAssets/1...ken-kap-13.pdf



Det följer ju den gängse normen....om nyheten kan gagna SD så skall den dumpas, mörkas eller på annat sätt "bearbetas".

OnT: Som andra debattörer så kan jag inte "anklaga" gamlingarna för att dörren öppnades för smutsfolket.
Gamlingarna tillhör mina föräldrars generation, de som med hårt arbete lade grunden till ett Sverige där "alla hjälpte alla" och ärlighet premierades.
I den åldern så är det inte helt lätt att inse att min generation på bara några år har totalraserat vad som tidigare var.
För i helvete.....vad är det för ett skitland där gamlingar eller ensamma kvinnor inte ens kan "öppna dörren"?

Igår besökte jag stadsdelen linnestaden i Göteborg. I en trappuppgång ser jag två zigenarkvinnor som försöker tränga sig in hos en äldre kvinna med rullator. Jag går bort dit och ställer mig 2meter bakom dem. De inser att de är bevakade och lämnar genast kvinnan ifred.
Citera
2017-08-10, 11:57
  #50
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pausererik
Igår besökte jag stadsdelen linnestaden i Göteborg. I en trappuppgång ser jag två zigenarkvinnor som försöker tränga sig in hos en äldre kvinna med rullator. Jag går bort dit och ställer mig 2meter bakom dem. De inser att de är bevakade och lämnar genast kvinnan ifred.
Bra att du reagerade.
Det är ju för bedrövligt att våra gamlingar inte skall få känna trygghet efter att de har gjort sitt.
Ringde du inte till polisen?
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback