Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-19, 13:30
  #1
Medlem
Efter jag ominstallerade Windows så har snabel a inte fungerat. Innan gick det med Alt Gr + 2 men nu går det inte alls.. Vet ni något man kan göra?
Citera
2016-04-19, 13:42
  #2
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Provat med ett annat tangentbord?
Citera
2016-04-19, 13:59
  #3
Avstängd
PHP5s avatar
CTRL + Alt + 2

Håll in Alt och tryck på shift.

Försök skriva snabela igen.

Funkar inte?

Håll in Alt och tryck på shift igen.

Försök skriva snabela igen.
Citera
2016-04-19, 14:02
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Provat med ett annat tangentbord?
Wow, fungerade med ett annat tangentbord.... Haha tack för hjälpen!
Citera
2016-04-19, 15:58
  #5
Medlem
Kaustis avatar
Jag har stött på det där problemet ibland när något program "låser sig". Man kan inte skriva något specialtecken alls oavsett vad man gör. Men om man går in på alla program som är startade (i menyn längst ner på skärmen) så är det antingen en dialogruta som är öppen och som behöver stängas i nåt av dom, eller så räcker det med att gå igenom alla program och sen funkar det.

Sjukt konstigt fel, men som sagt löser ovanstående problemet för mig varje gång det sker.
Citera
2016-04-19, 16:47
  #6
Avstängd
ilpobres avatar
I värsta fall kan du ju ha en sida uppe där det finns ett snabel-a någonstans i texten. Du kopierar helt enkelt symbolen och klistrar in den där det fordras.
Citera
2016-04-19, 16:56
  #7
Medlem
Det slutade fungera nu igen.. Testade att stänga ner skype, ccleaner o lite sånt skit o nu funkar det :O
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback