Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2016-07-15, 16:11
  #37
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av devildenied
Säger inte emot dig på nått sätt, och om jag läst rätt så var det lägret bemannat av ~7000 rövhål så det borde ju va lättare att få saker gjort då.
Det jag menade i min tidigare post var att med bemanning på under 200 så hade en liknande bedrift varit svårt. Det kan liksom inte stämma, eller så har jag läst fel.

En annan sak jag stör mig på är att dom konstaterar att det är massmord genom att hitta några skelett delar.

Detta genomsyrar fan hela samhället nu vare sig det är aftonbladet eller någon avpixlat artikel...så vridet så man kräks. Kan inte befolkningen få se den rena verkligheten och skapa sig en egen uppfattning

Du får inte tro det är några enstaka "bevis", som gör man tro det var massmord. Det är massor med tecken och bevis, som i sammantaget visar att det skede massmord. Man måste sätta sig in det mer, för det kommer bli uppenbart.

De hade gott om "arbetskraft"(kapos) som var villiga jobba för tyskarna. Mest för de hoppas "överleva" själva.

Vad är den rena verkligheten för dig?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback