Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-18, 22:05
  #1
Medlem
Rick.Jamess avatar
Efter att ha sett på dagens aktuellt och hur det uppenbarligen idag anses vara förenligt med dagens svenska sociala normer att försvara en öppet antisemitisk och jihadist-främjande individ, som dessutom satt med i Sveriges riksdag, så frågar jag mig själv: vad kan vi vanliga medborgare göra för att sätta stopp för detta vänsterspöke?

Ja, ett förtydligande vore kanske på sin plats: jag efterfrågar organisationer som ni anser vara jihadism-främjande, antisemitiska och/eller personer som kan misstänkas ha anknytningar till dessa.

Detta i hopp om att det finns någon hjälte där ute som har modet att hantera dessa organisationer och individer på ett rättfärdigt sätt.

En tråd där man kan namnge organisationer av dessa slag, eller ge hintar om individer som stödjer dessa vore på sin plats.

Har det gått så långt att en svensk (f.d) riksdagspolitiker kan gå runt och sprida jihadism-propaganda, och jämföra svenskar som satte livet på spel när de slogs för att försvara vårt demokratiska grannland Finland mot kommunismens styre, med jihadister som åker ned och våldtar, dödar, förslavar, begraver oskyldiga människor levande m.m., ja då har det ta mig tusan gått för långt.

Därför uppmanar jag er med ett civilkurage att bekämpa dessa ondskefulla krafter på det sätt ni finner lämpligt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback