Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-04-17, 17:04
  #13
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PHP5
Ja så hette den!! Riktigt bra som sagt.
Och riktigt jävla god, speciellt den som är crunchy
Citera
2016-04-17, 17:10
  #14
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
innehåller inte den socker?
Samma mängd kolhydrater som Green Choice, en procentenhets lägre andel jordnötter. Ingen större skillnad, förutom priset.
Citera
2016-04-17, 17:50
  #15
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Nutella är juh bara en chokladkräm fylld med socker
Nja, Nutella består mest av hasselnötter. Det är väl därför folk tror det är nyttigt.

Sen är det litet kakao och vanilj i. Men en jävla massa socker, precis som du säger. Så det går nog bort.
Citera
2016-04-17, 19:57
  #16
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Samma mängd kolhydrater som Green Choice, en procentenhets lägre andel jordnötter. Ingen större skillnad, förutom priset.
Vad går en sån burk på? Vart sugen på deras jordnöt och choklad swirl som jag bara vill testa dagen jag ej bryr mig om socket. Hört att den ska va riktigt god
Citera
2016-04-17, 20:03
  #17
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Vad går en sån burk på? Vart sugen på deras jordnöt och choklad swirl som jag bara vill testa dagen jag ej bryr mig om socket. Hört att den ska va riktigt god
Runt 25-30 kr om man köper ett par stycken åt gången. Just nu har de en kampanj där du kan få en av varje för halva priset.

Just deras chokladswirl är väldigt god tillsammans med kvarg. Brukar mikra en sked med den i 10-15 sekunden till den blir krämig och sen blanda ner i en skål naturell kvarg. Rekommenderas.
Citera
2016-04-17, 21:09
  #18
Avstängd
Slackoffs avatar
Sevan jordnötssmör
Bäst och billigast
Citera
2016-04-19, 12:45
  #19
Medlem
Svampifittans avatar
Nutella äter man när man går på insulin........ Helst på riskakor, med lite sylt också. Avslutar med en påse haribo björnar.

Sällan jag kikar på instagram, men tycker det är konstigt med desa "nattys" som är stenhårda i kroppen och helt runda i ansiktet. Alla som har kört tren knows whats up.

Och en fråga, vad fan är en "half natty"? sett det snurra runt på instagram också.

Nä, stäng av skiten istället för att göda narcissister.
Citera
2016-04-19, 14:46
  #20
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svampifittan
Och en fråga, vad fan är en "half natty"? sett det snurra runt på instagram också.

Jag vet att många som enbart använder testo kallar sig för nattys, för det är ju "bara" testosteron och naturligt... Får en känsla av att andra kan kalla det "half natty" också.
Citera
2016-04-19, 14:47
  #21
Medlem
DeMo_Ds avatar
Nutella mkt dåligt massa palmfett, socker osv...

Jordnötssmör är ganska bra speciellt om du vill gå upp lite i vikt.
Citera
2016-04-28, 19:14
  #22
Medlem
Jag håller med att jordnötssmöret är bra

Sitter och knaprar på den om dagarna

__________________
Senast redigerad av Express777 2016-04-28 kl. 19:27.
Citera
2016-04-30, 19:02
  #23
Medlem
Både Nutella och jordnötssmör är ej direkt nyttigt. Men gott!
Nutella, massa socker och fett.
Jordnötssmör, massa fett och för mkt omega 6, innehåller allergener och aflatoxiner.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback