Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-19, 12:46
  #97
Medlem
Antivalents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brad-Pitt
Kan man inte utpressa en tjej för sex? Annars säger man att hon blir utslängd?

Du kan, men det är olagligt och jävligt fult.
Citera
2016-04-19, 23:44
  #98
Medlem
Jag tror att många inbillar sig att tjejer är lungare, snällare och mer städade så att det blir mycket behagligare med en tjej som inneboende.
Citera
2016-04-20, 02:18
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antivalent
Du kan, men det är olagligt och jävligt fult.

Man kan ju säga att hon inte sköter sig och slänga ut, behöver ju inte säga rakt ut att det är för att hon inte vill ha sex.
Citera
2016-06-07, 23:41
  #100
Medlem
I mitt fall har det hänt några gånger ömsesidigt.
Citera
2016-06-08, 00:40
  #101
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
En kompis till mig som sökte lägenhet i en studentstad var och tittade på en lägenhet när värden sade att det fanns "alternativa sätt att betala hyran", hon var i undre 20-årsåldern, han var över 40 och reste mycket i jobbet. Hon tog inte kontraktet men fick höra på omvägar att en annan tjej flyttat in där.

Men, om jag skulle hyra ut ett rum skulle det definitivt vara fördel tjej, de sköter sig och presterar generellt bättre.
Citera
2016-06-08, 01:27
  #102
Medlem
paperboy85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
En man kan jag tänka mig om det finns garantier för att han inte fastnar hos mig.

Varför är det okej att en kvinna blir långvarig hyresgäst men inte en man?
Citera
2016-06-08, 02:51
  #103
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paperboy85
Varför är det okej att en kvinna blir långvarig hyresgäst men inte en man?

Fördomar att dom inte sköter sig.
Citera
2016-06-08, 07:37
  #104
Medlem
tyvärr är det så att det verkar stämma. lagt ut en bostadsannons på blocket och aldrig fått så mkt skamliga förslag blir fan arg!
gamla gubbar som ringt och erbjudit billigare boende i utbyte av tjänster. Skulle aldrig gå med på något sådant men blir arg och ledsen när jag tänker på att många tjejer säkert gör det
Eftersom jag fått så många erbjudanden så verkar de juhe som att de funkar för en del att göra så.
Citera
2016-06-28, 20:18
  #105
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brad-Pitt
Varför vill alla ha en tjej som inneboende? Sex?

Det är ALLTID tjejer dom vill ha som inneboende, är det för att dom vill utnyttja en ung tjej för sex utan att göra det olagligt för annars blir hon utslängd från den snygga och stora lägenheten?

Perfekt att göra så i studentstäder ser jag, vad sägs att göra så då man blir 35+ och utnyttja unga tjejer i 20 års åldern?
Typ så1
Citera
2016-06-30, 16:40
  #106
Avstängd
om man har andra i huset när man hyr ut ett rum t.ex. så kanske man inte vill ha en man som springer runt och våldtar alla han ser.
Citera
2017-01-19, 05:38
  #107
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brad-Pitt
Varför vill alla ha en tjej som inneboende? Sex?

Det är ALLTID tjejer dom vill ha som inneboende, är det för att dom vill utnyttja en ung tjej för sex utan att göra det olagligt för annars blir hon utslängd från den snygga och stora lägenheten?

Perfekt att göra så i studentstäder ser jag, vad sägs att göra så då man blir 35+ och utnyttja unga tjejer i 20 års åldern?
Dom kan mycket väl ha en stark pojkvän eller anhörig som flyttar in utan lov.
Det kan bli problem.
Citera
2017-01-19, 05:52
  #108
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ersg
Jag tror att många inbillar sig att tjejer är lungare, snällare och mer städade så att det blir mycket behagligare med en tjej som inneboende.

I de flesta fall är det så. Sedan blir man besviken när de lämnar sitt hår och lösögonfransar överallt och drar hem slemmiga araber med sig från krogen sent på natten. Bättre välja en skötsam och lugn ung man som inneboende. Eller ett ungt par.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback