Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-16, 18:58
  #1
Medlem
Hej

Jag gissar på att det är här jag skriver eftersom det handlar om inköp. Alla album som säljs för record store day, är dessa limiterade till just den dagen eller kan det hända att dom trycker nytt ifall efterfrågan på varan är stor?
Citera
2016-04-17, 12:16
  #2
Medlem
Dissociatives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ancient
Hej

Jag gissar på att det är här jag skriver eftersom det handlar om inköp. Alla album som säljs för record store day, är dessa limiterade till just den dagen eller kan det hända att dom trycker nytt ifall efterfrågan på varan är stor?

De är limiterade för just den dagen och det släpps inte nya. Men kolla runt på internet på olika skivbutiker som fick in skivor på record store day, många la upp skivorna som blev över på sin hemsida. T.ex så kunde inte jag besöka någon skivbutik på RSD då jag bor så jävla långt borta från all civilisation, så igår kväll (i jakten på Iron Maidens Empire Of The Clouds picture disc) gick jag in på Bengans hemsida och då hade de lagt upp det som blev över från RSD och jag lyckades få mig en kopia av skivan jag letade efter!
Citera
2016-04-17, 21:16
  #3
Medlem
Jag var själv ute efter "Empire Of The Clouds" och fick en kopia . Jag var stressad den dagen tyvärr så jag köpte bara den. Hann inte kolla efter andra titlar. Bra att dom finns nu online.

Tack för hjälpen
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback