Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2016-04-16, 12:22
Medlem
Gillar inte att skapa nya trådar men hittade inget passande som är över tre år gammalt...

Iallafall, en tjej som jag har pullat och även slickat samtidigt, verkar gilla det mycket, river åt min arm ibland och blir helt ifrån sig, och när jag körde fullt ös med pullandet började jag höra ett väldigt plask plötsligt, jag tänkte själv att hon fick en "fontän"orgasm men så var det inte, för hon kom inte.

En liten stund senare så blir hennes stönande mer och mer, MEN så plötsligt tar hon och trycker bort mig och handen ut ur henne och ber mig sluta, hon tycker det är för intensivt...
Vad borde jag göra? Det känns bara så tråkigt att hon inte klarar av hela vägen?

Borde jag försöka ignorera hennes önskan att jag ska sluta och fortsätta med maxhastighet eller vad borde jag göra?

Självklart "lyssna på din partner" gör jag, men just i detta fallet, ska jag fortsätta ändå?
Gör det mer skada än nytta?
Citera
2016-04-16, 12:25
Medlem
imperatrixs avatar
Om hon säger nej ska du sluta såklart. Ta en paus och se om hon är pepp på att fortsätta när hon fått "vila" sig lite.
Citera
2016-04-16, 13:44
Medlem
varför blir det så? har också erfarenheter av detta (fast gällande sex) då tjejen plötsligt stöter bort en som om hon inte vill komma eller nåt i den stilen... värt att nämnas är att detta föregås av stönande och andra ljud/beteenden som indikerar stor njutning.
Citera
2016-04-16, 14:03
Medlem
rädd att tappa kontrollen. Hur ofta onanerar hon? har hon en dildo e dyl? Hur lång tid tar det för henne att komma när hon onanerar?
Citera
2016-04-16, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nosaint
rädd att tappa kontrollen. Hur ofta onanerar hon? har hon en dildo e dyl? Hur lång tid tar det för henne att komma när hon onanerar?

Känner nästan att detta är lite problemet med, försöker få henne våga släppa men, jag är inte direkt erfaren.

Hur ofta vet jag inte, några gånger i veckan kanske, hon har en vibrator (en stor)

Sista frågan vet jag inte heller.

Är detta något svar som hjälpte? :P

Citat:
Ursprungligen postat av imperatrix
Om hon säger nej ska du sluta såklart. Ta en paus och se om hon är pepp på att fortsätta när hon fått "vila" sig lite.

Detta gjorde jag ju såklart, men det blev inte mer pullande direkt, utan sex istället
Citera
2016-04-16, 16:11
Medlem
ekzvs avatar
Nu reagerar tjejer olika ju
Men jag är sån
-tycker det gör ont när kille tar in fingrar och försöker pullar (hatar det)
- När det blir för skönt så känns det nästan obehagligt

Jag hade inte fortsatt om jag vore du, hon vill kanske inte säga rakt ut vad hon känner.
Jag gjorde inte så innan men nu gör jag det. Jag ville inte vara till besvär.

Jag undviker gärna att komma då det blir så blött och jag sprutar.

Vägen till orgasmen är inte på samma sätt som killars. (tror jag)

Jag är väldigt känslig där nere och blir det ännu mer om jag blir kåt och upphetsad, då gör det tillslut ont, även om man inte har kommit. Känns som alla känselnerverna går igång. Kommer jag inte efter ett tag så gör det ont när killen smeker en.
Citera
2016-04-16, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekzv
Nu reagerar tjejer olika ju
Men jag är sån
-tycker det gör ont när kille tar in fingrar och försöker pullar (hatar det)
- När det blir för skönt så känns det nästan obehagligt

Jag hade inte fortsatt om jag vore du, hon vill kanske inte säga rakt ut vad hon känner.
Jag gjorde inte så innan men nu gör jag det. Jag ville inte vara till besvär.

Jag undviker gärna att komma då det blir så blött och jag sprutar.

Vägen till orgasmen är inte på samma sätt som killars. (tror jag)

Jag är väldigt känslig där nere och blir det ännu mer om jag blir kåt och upphetsad, då gör det tillslut ont, även om man inte har kommit. Känns som alla känselnerverna går igång. Kommer jag inte efter ett tag så gör det ont när killen smeker en.

Tror inte hon ogillar pullande dock för hon bad mig göra det
Men det blir så skönt så det blir obehagligt? Hmm... Tror inte killar får den känslan, iallafall inte jag :P
Men då är inte det tröskeln precis innan en orgasm, när man tycker det är "för" skönt?

Sprutande orgasm hos tjejer är ju det bästa som finns

Hur skall man undvika det då? Att få henne att komma innan det gör ont?
Citera
2016-04-16, 16:47
Medlem
Tjuvhederns avatar
Ett tips till alla killar där ute. Om ni märker att tjejen gillar nåt ni gör, öka då inte takten utan fortsätt i samma takt. Väldigt vanligt misstag. Fittan är inte som en kuk, som i många fall ska runkas hårdare och hårdare och sen spruta.

Om du gör för intensivt kommer du antagligen gå över gränsen, det blir för hårt eller du gör en rörelse som är oskön, varpå tjejen tappar det som byggts upp. Om du kör för hårt och snabbt så slår det över. Magin bryts och hon når inte kulmen. Simple as that.

Många killar är alldeles för på. Bara fokus på fittan när man väl hamnar i säng.

När du pullat henne ganska intensivt kan du gott köra lite lugnt ett tag, så att hon blir teasad och kåtheten kommer tillbaka.
Senast redigerad av Tjuvhedern 2016-04-16 kl. 16:49.
Citera
2016-04-16, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuvhedern
Ett tips till alla killar där ute. Om ni märker att tjejen gillar nåt ni gör, öka då inte takten utan fortsätt i samma takt. Väldigt vanligt misstag. Fittan är inte som en kuk, som i många fall ska runkas hårdare och hårdare och sen spruta.

Om du gör för intensivt kommer du antagligen gå över gränsen, det blir för hårt eller du gör en rörelse som är oskön, varpå tjejen tappar det som byggts upp. Om du kör för hårt och snabbt så slår det över. Magin bryts och hon når inte kulmen. Simple as that.

Många killar är alldeles för på. Bara fokus på fittan när man väl hamnar i säng.

När du pullat henne ganska intensivt kan du gott köra lite lugnt ett tag, så att hon blir teasad och kåtheten kommer tillbaka.

Där ser man, kanske är uppenbart för många men det var det inte för mig, jag har alltid trott att i viss mån är det ökande takt som gör att man kommer närmare, som att i början går det bra med långsamt, men man kan inte direkt komma av att köra långsamt.

Men, jag märkte ju att när jag väl ökade takten så blev reaktionen högre och intensivare, men det är inte nödvändigtvist positivt då?

Om jag gör långsamt mycket längre, kan jag komma förbi den "blockaden" att det blir för skönt?
Citera
2016-04-16, 16:59
Medlem
Tjuvhederns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kampfwurst
Där ser man, kanske är uppenbart för många men det var det inte för mig, jag har alltid trott att i viss mån är det ökande takt som gör att man kommer närmare, som att i början går det bra med långsamt, men man kan inte direkt komma av att köra långsamt.

Men, jag märkte ju att när jag väl ökade takten så blev reaktionen högre och intensivare, men det är inte nödvändigtvist positivt då?

Om jag gör långsamt mycket längre, kan jag komma förbi den "blockaden" att det blir för skönt?

Självklart kan det vara skönt med intensivare och att variera takten, men som sagt, fittan är ju ganska känslig. Det kan vara så att det är jätteskönt men så kanske man råkar bli rispad av en nagel eller nåt inuti och då är det som att fukten sugs upp i slemhinnorna igen och helt plötsligt gör det lite ont med det där fingret. Då är det bara att pausa så man får tid att slappna av igen.
Citera
2016-04-16, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuvhedern
Självklart kan det vara skönt med intensivare och att variera takten, men som sagt, fittan är ju ganska känslig. Det kan vara så att det är jätteskönt men så kanske man råkar bli rispad av en nagel eller nåt inuti och då är det som att fukten sugs upp i slemhinnorna igen och helt plötsligt gör det lite ont med det där fingret. Då är det bara att pausa så man får tid att slappna av igen.

När man håller på och helt plötsligt börjar höra "plaskljudet" är det ett positivt tecken då? För straxt efter det så drog hon ut mina fingrar
Citera
2016-04-16, 18:37
Medlem
sillbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kampfwurst
När man håller på och helt plötsligt börjar höra "plaskljudet" är det ett positivt tecken då? För straxt efter det så drog hon ut mina fingrar
Har du funderat över att alla är olika, och att du kanske skulle snacka med din tjej istället för att försöka få råd på FB?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in