Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-04-15, 15:21
  #1
Avstängd
Grottmongo101s avatar
Angela Merkel går ju bara från den ena urspårningen till den andra. Att en förbundskansler spårar ut så mycket inom loppet av ett år är högst Merkligt
Man kan ju lätt misstänka att hon befinner sig i någon form av utpressningssituation från NWO-maffian och att de har någon form av hålhake på henne.

Vad har NWO-maffian för hållhake på Angela Merkel?
Citera
2016-04-15, 17:33
  #2
Medlem
Om man googlar "merkel hand signs" verkar det vara som så att använder sig av dolda handsignaler.

Hon verkar vara en adelsjude som fått Coudenhove-Kalergi-priset för sitt paneuropeiska arbete och medverkan för framtagandet av en ny subeuropeisk slavras.
Citera
2016-04-16, 14:36
  #3
Medlem
HipToBeSquares avatar
NWO behöver ingen hållhake på Merkel, enligt vissa källor så är hon jude. Ni behöver bara googla det så kommer det upp flera källor.
Citera
2016-04-16, 14:38
  #4
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
NWO behöver ingen hållhake på Merkel, enligt vissa källor så är hon jude. Ni behöver bara googla det så kommer det upp flera källor.

Fast det gör det ju om precis alla världsledare - och de flesta andra också.. Några trovärdiga bevis för att hon ens skulle vara 1/1000 jude har jag dock aldrig sett..

Innan vi börjar diskutera vilken hållhake "de" har på henne så vore det ju trevligt ened en definition av vilka "de" är - men jag antar att det är judar och bankirer som avses som vanligt?
Citera
2016-04-16, 14:56
  #5
Avstängd
Grottmongo101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
NWO behöver ingen hållhake på Merkel, enligt vissa källor så är hon jude. Ni behöver bara googla det så kommer det upp flera källor.

Jag har sett några av dessa källor jag också, men är fortfarande inte övertygad.
Citera
2016-04-16, 14:58
  #6
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101
Angela Merkel går ju bara från den ena urspårningen till den andra. Att en förbundskansler spårar ut så mycket inom loppet av ett år är högst Merkligt
Man kan ju lätt misstänka att hon befinner sig i någon form av utpressningssituation från NWO-maffian och att de har någon form av hålhake på henne.

Vad har NWO-maffian för hållhake på Angela Merkel?

Är det inte möjligt att Merkel inte håller med dig om att hon spårar ur? Hon kanske vill driva den politik hon driver?

För att komma vidare bör vi nog först reda ut om hon spårat ur eller om det helt enkelt handlar om att hon för en politik som du inte gillar.

Har du några som helst belägg för att hon - objektivt sett - har spårat ur?
Citera
2016-04-16, 15:02
  #7
Avstängd
Grottmongo101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Är det inte möjligt att Merkel inte håller med dig om att hon spårar ur? Hon kanske vill driva den politik hon driver?

För att komma vidare bör vi nog först reda ut om hon spårat ur eller om det helt enkelt handlar om att hon för en politik som du inte gillar.

Har du några som helst belägg för att hon - objektivt sett - har spårat ur?

Vad anser du själv om det faktum att hon dödförklarar mångkulturen 2010 bara för att fem år senare låta överösa landet med kaosfolk? (FB) Angela Merkel dödförklarar multikulti
Citera
2016-04-16, 18:59
  #8
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101
Jag har sett några av dessa källor jag också, men är fortfarande inte övertygad.

Jag ser inte det som omöjligt, att hon skulle ha polska judiska rötter.

Men man behöver iof sig inte vara jude för att driva en förstörelsepolitik, man kan även vara en svetsare och totalt dum i huvudet.
Citera
2016-04-16, 19:04
  #9
Medlem
Merkel är en marionett. Subban gör vad hon blir tillsagd att göra. Tror du något annat är du blåst.

Bara Putin kan rädda denna värld. Trump får vi också hoppas på.
Citera
2016-04-16, 19:35
  #10
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101
Vad anser du själv om det faktum att hon dödförklarar mångkulturen 2010 bara för att fem år senare låta överösa landet med kaosfolk? (FB) Angela Merkel dödförklarar multikulti

Att hon för en pragmatisk politik.

Jag lutar mer åt att det är du som har svårt att förstå hennes politik och därför försöker förklara dina tillkortakommanden med trams om NWO.
Citera
2016-04-16, 19:43
  #11
Medlem
akehodells avatar
Det hade varit intressant att få reda på vad hon sysslade med i DDR.
Hon är kanske bara en vanlig kryptokommunist, en sådan som det finns gott om i både MP och svenska kyrkan.
Hon krattar gången åt revolutionen.
Citera
2016-04-16, 20:12
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Att hon för en pragmatisk politik.

Jag lutar mer åt att det är du som har svårt att förstå hennes politik och därför försöker förklara dina tillkortakommanden med trams om NWO.

Har du sökt på "Merkel hand signs"?

Vet du vem greve Kalergi var och vad denne hade för visioner för Europa och de europeiska folken?

Vet du att det finns ett pris i denne sinnessjuka individs anda och att Merkel tilldelats detta?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback