Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-28, 18:31
  #1645
Medlem
Är mr A Timell rik alt några bolagsengagemang

Han snacka gott i mixmegapol på richetiden att han skulle ner på firman efter sändning ( riche )
Äger han några andelar eller nått i Stureplansgruppen/riche eller tavernan ?

Går det kolla upp A tillgångar?
Inte mkt här iaf
https://www.allabolag.se/bolagslista...e11a5eb3309560
Citera
2023-12-28, 18:37
  #1646
Medlem
Sardinbruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Båda Timellarna har tagit sig friheter, men bara den ena åkte dit för det.

Det märkligaste är att Anders ändå får ihop det med 17 år yngre Charlotte som till råga på allt väljer att skaffa barn med honom. Det finns gott om yngre jämnåriga barnlösa snälla killar som respekterar det motsatta könet, men Charlotte verkar ha blundat för det och istället gått igång på Anders eftersom han är kändis.
Alla kanske inte tycker att en människas värde sitter i dennes ungdom. Berätta för mig du som vet, vid vilken tidpunkt i livet blir en människa värdelös och ej längre möjligt att älska? 45? 55?
Citera
2023-12-28, 21:40
  #1647
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sardinbrus
Alla kanske inte tycker att en människas värde sitter i dennes ungdom. Berätta för mig du som vet, vid vilken tidpunkt i livet blir en människa värdelös och ej längre möjligt att älska? 45? 55?

Handlar väl mer om åldersskillnaden än om åldern i sig?
Citera
2023-12-28, 22:39
  #1648
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sardinbrus
Alla kanske inte tycker att en människas värde sitter i dennes ungdom. Berätta för mig du som vet, vid vilken tidpunkt i livet blir en människa värdelös och ej längre möjligt att älska? 45? 55?

Handlar väl mer om åldersskillnaden än om åldern i sig?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback