Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-14, 13:30
  #1
Avstängd
ProfessorVems avatar
https://www.youtube.com/watch?v=mGae5vkMekA
I det här klippet från filmen 28 dagar senare kan Mona Sahlins (Djuraktivisternas) naivitet skilldras på ett väldigt bra sätt. Mona Sahlin förstår inte att muslimerna har fått en "Inhibitor" (Islam) som gör dom agressiva. Varför kan efterforskas i denna tråd: (FB) Teori om vad livet är. en teori som jag kommit fram till vilket är min bästa förklaring på fenomenet.

Och vi vet ju hur det går senare efter ap klippet i filmen 28 dagar senare, det blir full "Hatkrig" där en massa agressiva människor springer runt med "Röda ögon" och sliter varandra i stycken. Och jag drar den parallelen till verkligheten då jag menar att detta kommer att leda till liknande scenarion. Nej inte virus, men att agressiva människor börjar kriga.

Mona Sahlin lägger fokus helt fel när hon lägger fokus på Höger och Vänsterextremister. Eller ja kanske inte helt fel då Radikala Jihadister kan räknas som Högerextremister fast som alla vet har Jihadister en religiös grund, denna "Inhibitor" Islam.

Som vi har bevis på gör Islam dess anhängare muslimer till agressiva hatmaskiner där reglerna i religionen/Politiska ideologin uppviglar bland annat anhängarna till att skada andra och sig själva. (Självmordsbombning) bland annat smått och ont.

För att förstå fenomenet måste vi veta om följande: (FB) Vad är religion? En tråd som jag skapat.

Men som sagt denna tråd handlar om att Mona Sahlin underskattar muslimernas grova hat mot oss övriga som inte är muslimer.

Jag har god erfarenhet av att ha umgåts med muslimer och i denna tråd som jag skapat förklaras konsekvenserna av muslimsk invandring till Sverige. (FB) Jag har isolerat mig i mitt hem pgr av elaka invandrare

Jag förutspår en mörk framtid, mitt liv har redan till stor del blivit förstört för att politikerna har envisats med att forsla in så mycket muslimska terrorister som möjligt. Viljan att kolla upp värderingar och möjliga terrorsympatier hos muslimer som invandrar till Sverige är idag näst intill obefintliga.

Så vad är botemedlet?

Jo givetvis att börja utvisa samtliga muslimer så att dom kan hålla på med sin hathobby där nere och slita varandra i stycken istället för oss.

Förstå detta, gör vi inte detta nu så kan miljoner svenskar dö i ett potentiellt inbördeskrig och jag ser bara att ett gudomligt mirakel kan stoppa den utvecklingen nu...

Eller att Mona Sahlin avsätts som nationell samordnare mot våldsbejakande extremism.

Missförstå mig inte hon är extremt duktig på att manipulera folk och har sina "Skills".

Men hon och många andra i det här samhället underskattar specifikt dom muslimska jihadisternas hat mot oss. Då dom skrattar åt oss pgr av att dom får rena belöningar av oss i ett försök att avradikalisera dom vilket gör att jihadisterna vill ha ihjäl oss i framtiden ändå då jihadisterna bara skrattar åt idiotin.
(FB) IS-terrorister skrattar åt Svenskarna och lovar att ta kriget till Sverige.

Bör Mona Sahlin fråntas sin ansvarsposition?
Vem kan göra ett bättre jobb?
Tycker ni också att Mona Sahlin är totalt värdelös som samordnare mot våldsbejakande extremism då hon enligt mitt tycke är frånkopplad från verkligheten, alternativt har dålig kunskap om muslimernas besinningslösa hat och världsbild som leder till att svenskar utsätts för livsfara?
Förstår ni att om vi inte utvisar samtliga människor som har underkastat sig Islam kommer det att bli KRIG.

Med tanke på min sista fråga brukar jag ofta ligga 10-20 år före i tiden så ni kanske bör lyssna på mig då nästan allt jag förespår slår in.
__________________
Senast redigerad av ProfessorVem 2016-04-14 kl. 14:23.
Citera
2016-04-14, 15:43
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorVem
Bör Mona Sahlin fråntas sin ansvarsposition?
Vem kan göra ett bättre jobb?

Hennes förordnande som regeringens samordnare mot extremism går ut nu till sommaren och de lär inte förlängas, inte i hennes regi i vart fall och det säger väl ungefär allt om hur värdelös hon är och vilket otroligt dåligt jobb hon har gjort. Det är inte så att positionen inte behövs, men den behövs inte om det är hon som sitter vid rodret - sedan kan man naturligtvis fråga sig hur mycket hon egentligen gjort då det mesta arbetet troligen har utförts av hennes medarbetare då hon inte är kompetent nog att utföra arbetet själv - hon är så att säga bara en galjonsfigur.

Vem kan göra ett bättre jobb? Frågan är väl snarast vem kan inte göra ett bättre jobb. Listan borde bli väldigt kort.
Citera
2016-04-14, 15:47
  #3
Avstängd
ProfessorVems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 101000111
Hennes förordnande som regeringens samordnare mot extremism går ut nu till sommaren och de lär inte förlängas, inte i hennes regi i vart fall och det säger väl ungefär allt om hur värdelös hon är och vilket otroligt dåligt jobb hon har gjort. Det är inte så att positionen inte behövs, men den behövs inte om det är hon som sitter vid rodret - sedan kan man naturligtvis fråga sig hur mycket hon egentligen gjort då det mesta arbetet troligen har utförts av hennes medarbetare då hon inte är kompetent nog att utföra arbetet själv - hon är så att säga bara en galjonsfigur.

Vem kan göra ett bättre jobb? Frågan är väl snarast vem kan inte göra ett bättre jobb. Listan borde bli väldigt kort.

Låt oss se vad hon åstakommit hittils:
1. Klagat på olika extremistiska grupper. Waow imponerande arbete!!!
2. Upprättat en terroristtelefon linje. Waow imponerande arbete!!!

Du har helt rätt, Jag ställde fel fråga, vem kan inte göra ett bättre jobb är frågan. MEN.
Fortfarande behöver ansvarspositionen en mycket mer intelligentare människa än Mona Sahlin.

Jag vill påstå att Mona Sahlin har varit kontaproduktiv och lyckats radikalisera 100.000tals människor i Sverige + gjort att Sverige fått ett dåligt rykte utomlands och förstört mitt och många andras liv. *HOST* IKEA MORDEN *HOST* Massofredanden och gruppvåldtäkter *HOST*.

Man kanske ska använda en person som alla gillar till samordnare mot våldsbejakande extremism? Bara en liten detalj som kunde ha varit bra?

Nej Mona Sahlin när du jobbade som städare då var vi alla nöjda.

Akta er för den kvinnliga logiken, för den finns inte.

För övrigt för att svara på min egen fråga så bör man ge ansvaret till en professor som har spetskunskap inom Islamologi och muslimsk krigsföring från försvarsmaktens forskningsinstitut.
__________________
Senast redigerad av ProfessorVem 2016-04-14 kl. 16:22.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback