Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-15, 19:42
  #97
Medlem
PeaceOnEarths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Stockholm Muay thai hade en HA-medlem som partner för ett antal år sedan och en del av pengarna gick till att stötta HA-medlemmar som satt i fängelse. Det är inga rykten.

Jag backade för att jag har ingen aning om vad han gör i dag. Men om du tror att jag bara hittar på så har du ingen koll alls.

Nej, jag har inte heller påstått att jag skulle ha det mista koll.
Det var du som la dig på rygg och blottade dig
Citera
2016-04-16, 10:15
  #98
Medlem
Jasenko Selimovic är en till som gör nytta för skattepengarna. Är "Knarkbaronen" i nätverk med Jasenko Selimovic sedan innan? Har "snokarna" slingrat sig fram på egen mage?
Varför attackera landet som gett dem det bästa av det mesta med droghandel och politisk kaos?
Styra och ställa, komma på egna idéer om vad andra ska göra åt dem http://www.aftonbladet.se/nyheter/sa...cle22639099.ab

Har de anknytning från Balkan? På en höft lika gamla. Vad finns det?
Citera
2016-04-17, 10:57
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lukash
Vad var det inte du fatta med mitt inlägg som du citerade? Om du langar droger ur lägenheten så är det något som har med hans BR att göra och med det kan vara grund för uteslutning. Misshandel av grannar är generellt mera av det "personliga" planet och med det inte knutet till bostadsrätten.

Och jag tror dina resonemang här ligger utanför vad Sasha gjort, enligt de knapphändiga uppgifterna som framkommit så skall han vara mera av importören, och om han har varit med i gamet så tror jag inte att han på något sätt har sin lägenhet på Odenplan som lager.
Jaha visste inte att du hade läst FUP och hade full koll på vad som hänt och inte hänt. Då förstår jag att du kan göra kategoriska bedömningar på vad som kan uteslutas och se saker i svart/vitt.

Var lite trevligare. Fan va tjurig du låter.
Citera
2016-04-25, 13:06
  #100
Medlem
någon som hört något nytt
Citera
2016-04-30, 14:28
  #101
Medlem
nån som hört något mer ang detta blir han kvar i häkte el är han ute
någon??
Citera
2016-05-12, 23:53
  #102
Medlem
Runkebys avatar
Han är ute!!!
Citera
2016-05-13, 09:08
  #103
Medlem
ok är han släppt?=???? det är väl bra om han är oskyldig
Citera
2016-05-13, 14:06
  #104
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runkeby
Han är ute!!!
hur vet du det
Citera
2016-05-14, 00:25
  #105
Medlem
Runkebys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grynkorven
hur vet du det
Jag tyckte såg honom.
Citera
2016-05-14, 10:43
  #106
Medlem
lukashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zedekiels
Jaha visste inte att du hade läst FUP och hade full koll på vad som hänt och inte hänt. Då förstår jag att du kan göra kategoriska bedömningar på vad som kan uteslutas och se saker i svart/vitt.

Var lite trevligare. Fan va tjurig du låter.
FUP?
Citera
2016-05-26, 22:59
  #107
Medlem
Runkebys avatar
Martinovic är tydligen ute som jag sa tidigare.
Jag fick det bekräftat!
Citera
2016-05-26, 23:39
  #108
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runkeby
Martinovic är tydligen ute som jag sa tidigare.
Jag fick det bekräftat!


Skönt som fan att höra!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback