Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-08, 22:41
  #217
Medlem
Gammaray68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jiwozejy-213
Hade jag kunnat svartarbeta hade jag gjort. Svenska arbetsgivare inom teknikbranschen har gått i bräschen för folkutbytet; allra helst aktieägarna som skiter i Sverige så länge vinsten är tillfyllest. Om svenska arbetare börjar slå mot storfinansens plånböcker och kopplingen görs klar för dem, så bor vi snart i ett etnonationalistiskt Sverige.
Jag lider med dig.
Citera
2023-10-07, 20:19
  #218
Medlem
Kostnaden för massinvandringen till Sverige betalas ju såklart av svenska skattebetalare, det finns ju inga andra pengapåsar som kan finansiera denna stora nationella utgiftspost.

Att yrka avdrag för massinvandringen i deklarationen var ju en grej för tio-tolv år sedan men jag tycker att det varit tyst om detta länge, tills nu.

I år har jag hört flera personer som pratat om detta igen så jag undrar om det kan bli en ny hajp att yrka avdrag för massinvandringen under taxeringsåret 2024?

Är det någon som vet hur det gått för de som yrkat på avdrag för massinvandringen i deklarationen hittills? Jag misstänker att de har fått avslag av skatteverket om det inte "råkat" slinka igenom. Om någon här i forumet testat så får ni gärna förmedla hur det gick och hur ni motiverade avdraget och skatteverkets motivering till deras beslut.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback